خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع كاركنان سپاه ملكان گفت: ملت مسلمان ايران، قوي ترين حامي ولايت و عامل مهم اقتدار نظام اسلامي هستند.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۲۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کاملی فر افزود: مديريت جهادي و روحيه انقلابي چاره راه مشكلات كشور و اشتغال در كشور بوده و مديريت جهادي مي تواند در همه عرصه ها، جمهوري اسلامي ايران را به جلو حركت دهد.

 وی ادامه داد: هر جامعه اي كه به صورت جهادي كار كند و استقامت و ايستادگي و مقاومت کند قله هاي افتخار را فتح خواهد کرد و عزتمند و سرافراز خواهد بود و اين كار با مديران جهادي امكان پذير است بنابراین در اين راستا  باید به راهبردهای امام راحل و مقام معظم رهبری توجه کرد.

حجت الاسلام کاملی فر اظهار داشت: در مقطع كنوني، سلطنت طلبان و دشمنان اسلام مي خواهند دوران پهلوي را دوران مؤفقيت ايران معرفي كنند و دستاوردهاي عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي را ناچيز جلوه دهند در صورتي كه ايران اسلامي به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي، اكنون جز شش كشور دارنده موشك هاي بالابرنده ماهواره مي باشد.

 وی اضافه کرد: در زمينه هاي نانو و هسته اي و پزشكي و سلول هاي بنيادي جزو كشورهاي تك رقمي و موفق جهان هستیم در حالي كه پیش از  انقلاب، پزشكان معالج ما هندي يا بنگلادشي بودند و در زمينه علمي هم در زمان پهلوي عقب مانده بوديم و از لحاظ نظامي يك وابسته كامل به آمريكا بوديم در حالي كه در اوايل جنگ، حتي يك موشك كوتاه برد هم نداشتيم كه در جواب موشك باران های صدام ،به تأسيسات دشمن شليك كنيم .

ارسال نظرات