مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم در جمع دانش اموزان مدرسه سمیه هرات دهه فجر را فرصتی برای تبیین و انتقال دستاورد‌های انقلاب به نسل امروز عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۱۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با دهه مبارک فجر نشست بصیرتی دانش آموزان واحد مقاومت سمیه هرات برگزار شد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت و ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا سلام الله علی‌ها را تسلیت گفت:.
حجه الاسلام والمسلمین محمد حسین اعظمی درا دامه گفت: ما برای برخی از امور نیازی به استدلال نداریم مثل اینکه الان روز است یا شب، فقط دیدن این امر لازم است تا به ان پی ببریم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: نیاز‌های فطری انسان نیز مانند استقلال و آزادی نیازی به دلیل ندارد و هر انسانی آزادی را دوست دارد و این آزادی با قانون منافاتی ندارد، به عنوان مثال در یک تقاطع که ماشین‌ها به هم می‌رسند اگر هر کس و هر وقت که خواست حرکت کند تصادف پیش خواهد آمد، پس قانون منافاتی با آزادی ندارد و مهم این است که قانون الهی باشد، حکم باید الهی باشد و حاکم هم باید مشروع باشد.
محمد حسین اعظمی در ادامه با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به گوشه‌ای از دستاورد‌های این انقلاب اشاره کرد و افزود: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین انقلاب و دستاورد‌های آن به نسل امروز است تا این نسل با انقلاب اسلامی آشنا شوند.
ارسال نظرات