امام جمعه کالپوش در جمع دانش اموزان در پایگاه حنانه و ریحانه حسین آباد کالپوش به اهمیت بزرگداشت این ایام و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان اظهار داشت: در پیروزی انقلاب اسلامی نقش رهبری و جایگاه این مهم بسیار مشهود بوده و مردم با تبعیت از امام توانستند ریشه ظلم و ستم را در جامعه بخشکانند و اسلام ناب محمدی را در ایران نهادینه کنند.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۱۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی، حجت الاسلام اسماعیل بهرامی گفت: مردم ایران اسلامی با حرکت در مسیر ولایت در دوران انقلاب و بعد از آن تاکنون توانسته‌اند به عزت و اقتدار دست پیدا کنند و اهداف این نظام را با پیروی از ولایتمداری محقق کنند.

وی گفت:انقلاب اسلامی با پیروی از رهبری و حرکت در مسیر ولایت و نیز صیانت از خون شهداء تاکنون توانسته‌اند تمامی توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان را خنثی کنند و بتوانند اهداف اسلام را در جامعه تا حد زیادی محقق کنند.

وی در پایان گفت:  جوانان دیروز با نثار خون خود از انقلاب دفاع کرده و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به کشور هدیه دادند و جوانان و نوجوانان امروزی به ویژه دانش‌آموزان باید با ایمان، تحصیل و تخصص بتوانند این مهم را در جامعه نهادینه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها