پیگیری مطالبات رهبری در مورد نخبگان توسط «بسیج»/18
زارع ده آبادی گفت: ای کاش از بسیجیان مخترع که اختراعاتشان مورد نیاز کشور است حمایت شود. البته حمایت در عمل نه در مقام حرف زیرا وقتی به عمل می رسد بیشتر مسئولان جا می زنند و کاری انجام نمی دهند.
کد خبر: ۸۹۸۳۲۹۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

عباس زارع ده آبادی مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت حمایت عملی مسئولان از نخبگان علمی کشور اظهار داشت: بنده پیرو فرمایشات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و کار جهادی اختراعاتی داشتم که بر کاهش مصرف در جامعه تاثیرگذاری بسیار زیادی داشته است.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از شعارهایی که مسئولان در جهت حمایت از بنده دادند انجام نشد. من یک مخترع هستم اما از من می خواستند تولید کننده هم داشته باشم. در این راستا و در بازار پر تلاطم جامعه با تعدادی از مهندسان و کارشناسان شرکتی تاسیس کردم که اگر با این تجربه به زمان گذشته برگردم هرگز این کار را نمی کنم.

این مخترع بسیجی ادامه داد: ما جوانان به عنوان مخترع نمی توانیم هم مخترع و هم تولید کننده باشیم. یک مخترع نمی تواند تولید کننده خوبی باشد چون سرمایه ندارد و در حال حاضر شرکتی هم که تاسیس کردیم به حالت نیمه تعطیل در آمده است.

زارع ده آبادی با بیان اینکه هیچ حمایتی از این شرکت تازه تاسیس ما نشد تصریح کرد: ای کاش بسیجیان مخترع که اختراعاتشان مورد نیاز کشور است و از مواد زائد و دور ریختنی محصولات مفیدی را تولید می کنند حمایت شوند. البته حمایت در عمل نه در مقام حرف زیرا وقتی به عمل می رسد بیشتر مسئولان جا می زنند و کاری انجام نمی دهند.

ارسال نظرات