خبرهای داغ:
امام جمعه شهر الوند:

دین همواره بر تلاش بر سلامت جسم تاکید دارد

امام جمعه الوند گفت : رشد و توسعه ما در دامان انقلاب اسلامی شکل گرفت دین هیچ مخالفتی با ورزش ندارد ، می شود با خواندن قرآن و طهارت در مسابقات شرکت کرد و قله های رفیع دنیا را کسب کرد .
کد خبر: ۸۹۸۳۲۸۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت السلام طهماسبی در دیدار با جامعه ورزشی شهرستان البرز که به مناسبت ایام الله دهه فجر صبح امروز(شنبه) برگزار شد اظهار داشت : امروزه یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی اثبات کارآمدی دین است و امام راحل (ره) ثابت کرد با انقلابش می تواند با دین اسلام را می توان جامعه را هم دینی وعلمی و ورزشی کند .
وی ادامه داد : دین را نمی توان از دل مردم بیرون کرد دین زدودنی نیست دین در جان آدم است در میلاد عیسی مسیح تمام لیگ های معتبر فوتبال جهان تعطیل می شود برای احترام به حضرت عیسی ، اما ما در عاشورا حسینی فوتبال را تعطیل می کنیم صدایشان درمیاید و می گویند دین مخالف ورزش است .
طهماسبی گفت : رشد و توسعه ما در دامان انقلاب اسلامی شکل گرفت دین هیچ مخالفتی با ورزش ندارد ، می شود با خواندن قرآن و طهارت در مسابقات شرکت کرد و قله های رفیع دنیا را کسب کرد .
وی خاطر نشان کرد : دشمن از حجاب ایرانی دمی ترسد چون پشتوانه فکری دارد ولی حجاب زنان پاکستانی پشوانه فکری ندارد و این ها از اندیشه دینی هراس دارند و این اندیشه در غالب ولایت فقیه ظهور کرده است و ولایت فقیه هیچ مخالفتی با ورزش ندارند .
وی در پایان افزود : زمانی که دین ما گفت : اسب سوار ی، تیراندازی و شنا انجام بدید نشان از اهمیت دادن دیم اسلام به ورزش و آمادگی جسمانی است و روح سالم در جسم سالم است .
3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها