خبرهای داغ:
معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین خبر داد:
معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: در طی هفته گذشته تعداد 20 فقره تسهیلات به مبلغ 120 میلیارد ریال توسط بانک های عامل در بخش رونق تولید پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۲۵۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست دکترحبیبی معاون اقتصادی استاندار و با حضور لشگری، معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین و مدیران بانک های عامل و ادارات درسالن جلسات استانداری برگزار شد.
در این جلسه لشگری معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص سامانه بهین یاب و فعالیت هفته اخیر بانک ها بیان کرد: از تعداد هزار و 693 ثبت نام‌ در واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی در سامانه بهین یاب، تعداد 739 فقره در بخش های صنعت و معدن و 954 فقره مربوط به کشاورزی بوده است.
وی گفت: در طی هفته گذشته تعداد 20 فقره تسهیلات به مبلغ 120 میلیارد ریال توسط بانک های عامل در بخش رونق تولید پرداخت شده است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: تاکنون 17 طرح تولیدی صنعتی 60 درصد به بالا به مبلغ 180 میلیارد ریال و 159 طرح صنعتی سرمایه در گردش به مبلغ دو هزار و 20 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
لشکری در ادامه ضمن اشاره به حوزه گردشگری و ثبت در سامانه بهین یاب عنوان کرد: در بخش گردشگری سه نوع ثبت نام در بخش گردشگری وجود دارد که شامل طرح های نیمه تمام با 8 مورد ثبت نام، بخش تاسیسات 5 مورد ثبت نام و در بخش توسعه صنایع دستی با 13 مورد ثبت نام داشته ایم و در رتبه 9 کشوری قرار داریم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها