خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین اذعان کرد:
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین اذعان کرد: ویزیت رایگان بیماران در روستاهای اطراف استان و مناطق محروم آقابابا، کوهین و نظام‌آباد از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج پزشکی در این دهه می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۸۳۲۱۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

دکتر علی طایفه مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون برنامه‌های سازمان بسیج پزشکی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: سازمان بسیج پزشکی همچون سنوات گذشته برنامه‌های متفاوتی را برای این دهه در نظر گرفته است.
وی در خصوص برنامه‌های سازمان بسیج بزشکان در این دهه تبیین کرد: فضاسازی کانون‌ها مطابق با ایام‌الله دهه فجر ، ارسال پیامک و هم‌چنین برگزاری جلسات و نشست‌های صالحین با محوریت موضوع انقلاب از برنامه‌های این سازمان می‌باشد.
این مسئول ادامه داد: ویزیت رایگان بیماران در روستاهای اطراف استان و مناطق محروم آقابابا، کوهین و نظام‌آباد از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج پزشکی در این دهه می‌باشد.
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین از استقرار ایستگاه سلامت در میعادگاه نماز جمعه استان خبر داد و گفت: در روز جمعه 13 و 20 بهمن‌ماه همزمان با برگزاری نماز جمعه ایستگاه‌های سلامتی نیز برای ارائه خدمات در مسجدالنبی(ص) مستقر خواهد بود.
طایفه تصریح کرد: مسابقات ورزشی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در استان پیش‌بینی شده است و بسیج پزشکی ناحیه بوئین‌زهرا نیز مسابقات فرهنگی و ورزشی را به مناسبت این دهه برگزار خواهد کرد.
وی در ادامه یادآور شد: جامعه بسیج پزشکی استان در کنار هیئت اندیشه‌ورز و دیگر کارگروهان در راهپیمایی روز 22بهمن حضور فعال و گسترده‌ای خواهد داشت.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ایام‌الله دهه فجر و روز پرستار به یکدیگر، در روز پنج‌شنبه 19 بهمن ماه و همزمان با دهه فجر از پرستاران حاضر در امدادرسانی به زلزله غرب کشور و خدمت‌رسان به زائران اربعین حسینی تجلیل به عمل خواهد آمد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها