سپاه نوشهر جلودار سازندگی ساخت مسکن زلزله زدگان کرمانشاه

سرهنگ پاسدار جناسمی: ساخت هشت واحد مسکن در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب با کمک خیران در دستور کار قرار گرفته که نخستین شهرستانی هستیم که بسیج سازندگی زیرساخت‌های آن را آغاز کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۲۱۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین جناسمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: دهه فجر یادآور رشادت‌های دلیرمردانی است که در برابر رژیم منحوس پهلوی ایستادند و جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند تا انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد.

وی بیان کرد: دهه فجر با رهبری پیامبرگونه امام راحل(ره) که همانند امام حسین(ع) وسط میدان ایستادند و جلوی یزدیان زمان آمریکای جنایت‌کار و طاغوتیان زمان ایستادگی کردند تا انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا، امام شهدا و هم‌رزمان‌شان در برابر دنیای کفر است، اضافه کرد: امروز سی‌ونهمین بهار از انقلاب اسلامی می‌گذرد و با توجه به اینکه دشمنان هر روز هجمه‌های گوناگونی ازجمله جنگ و تحریم‌های مختلف را علیه دین و انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند اما انقلاب اسلامی با رهبری امام خامنه‌ای شعار « ما می‌توانیم» را به منئصه ظهور رساند.

این مسؤول با اعلام اینکه انقلاب اسلامی مدیون رشادت‌های ملت بزرگ ایران است که در برابر استکبار و دشمنان مقاومت کردند، افزود: هر جایی که نیاز باشد مردم فداکار ایران ورود پیدا کنند می‌بینیم جانانه در وسط میدان ایستادند.

جناسمی با تأکید بر اینکه امروز درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم، خاطرنشان کرد: باید منویات مقام معظم رهبری را در زمینه اقتصاد مقاومتی نهادینه کنیم و باید در زمینه جنگ فرهنگی هوشیار باشیم تا دچار آسیب نشویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره پروژه‌های دهه فجر در شهرستان نوشهر، اظهار کرد: بیش از 70 عنوان برنامه با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تبیین گفتمان رهبری، محرومیت‌زدایی و برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی و روشنگری توسط حوزه، پایگاه و سپاه در دهه فجر امسال در این شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر با اشاره به افتتاح خانه‌های محرومان و مستضعفان، افزود: همچنین اجرای برنامه‌های ورزشی، بومی و محلی و اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم نیز در دستور کار قرار دارد.

جناسمی در پایان گفت: ساخت هشت واحد مسکن در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب با کمک خیران در دستور کار قرار گرفته که نخستین شهرستانی هستیم که بسیج سازندگی زیرساخت‌های آن را آغاز کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها