خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

شخصیت حضرت فاطمه(س) در جامعه مهجور مانده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با اشاره به فضائل و ویژگی‌های حضرت فاطمه(س) گفت: شخصیت این بانوی بزگوار و از فضائل این الگو صبر و عفاف در جامعه مهجور مانده است و اساتید مذهبی باید فضائل این بانوی نمونه را برای مردم بیان کنند.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۸۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

صبر و عفاف حضرت فاطمه(س) در جامعه مهجور مانده استحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا(س) نمونه و الگوی واقعی یک زن مسلمان است.

وی افزود: مسلمانان جهان باید از حضرت زهرا(س) الگو بگیرند و زندگی آن حضرت را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه زندگی ائمه اطهار(ع) بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی است، گفت: پیروی از سبک زندگی ائمه(ع) انسان را به سعادت می‌رساند.

وی با اشاره به فضائل و ویژگی‌های حضرت فاطمه(س) عنوان کرد: شخصیت این بانوی بزرگوار و از فضائل این الگو صبر و عفاف در جامعه مهجور مانده است و اساتید مذهبی باید فضائل این بانوی نمونه را برای مردم بیان کنند.

قربانی همچنین به مظلومیت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: ایشان حتی زمان شهادت نیز مظلوم بود و مظلوم نیز به خاک سپرده شد و این مظلومیت آن چنان بود که دشمنان اسلام نسبت به این بانوی پاکدامن کینه داشتند و هرگز حرمت دختر پیامبر(ص) را حفظ نکردند و امروز نیز قبر ایشان همچنان مخفی است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به مقام والای حضرت زهرا(س) ابراز داشت: مقام حضرت فاطمه (س)را تا به حال کسی درک نکرده است و این مقام فقط نزد خدواند متعال است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: زنان جامعه مسلمین باید از حضرت فاطمه(س) درس تقوای الهی، صبر وعفاف را یاد بگیرند و زندگی فاطمی داشته باشد که تنها راه سعادت و رستگاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات