خبرهای داغ:
توسط جوانان ایل چگینی صورت گرفت:
ایل چگینی بازمانده ای از تاریخ ایران از ابتدا تا امروز آن بوده و همواره در همه مراحل یارو مدد کار انقلاب بوده و خواهند بود تا وفاداری این قوم ریشه دار تاریخ به اسلام و انقلاب به همگان اثبات شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۵۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

معلم شهید در قلب نسل بیدار

خبرگزاری بسیج قزوین: شهید قدرت الله چگینی معلم شهید که در قزوین به شهادت رسید سندی از تاریخ این مرزو بوم بوده که جنایت منافقین وطن فروش را در حق ملت ایران روا داشتند. شهید چگینی اسوه اخلاق و رفتازر بودند که رجایی گونه زیستند و یکی از چهره های ناب در آموزش و پرورش در قزوین و لرستان که مورد توجه شهید رجایی برای پست وزارت آموزش و پرورش قرار گرفتند.
اما منافقین می دانستند قدرت الله چگینی می تواند هزاران جهان آرا و همت در سیستم پرورش دهد تا موی دماغ ایادی استکبار شود و خواب های آنان را آشفته سازد. سال 1324 یکی از محله های فقیر نشین قزوین شاهد به دنیا آمدن قدرت الله بود تا فرزندی را خدای متعال به غلامرضا عنایت فرماید که مایه افتخار و بزرگی این خاندان گردد.
در بازی پرسپولیس و سپاهان با ابتکار خاندان بزرگ چگینی و جوانان غیور این ایل ریشه دار تاریخ به جای شعار های تبلیغاتی و رنگ به رنگ دنیا تی شرتی را با عکس شهید بزرگوار چگینی طراحی کردند و تحویل وحید امیری چگنی بازیکن پرسپولیس دادند تا به یاد همه شهدا و رشادت های آنان بپوشد.
در بازی سپاهان و پرسپولیس با پوشیدن لباس مصور به عکس شهید چگینی توسط وحید امیری چگنی نشان دادند که جوانان قدردان کسانی هستند که از جان خویش برای ملت و سرافرازی ایران مایه گذاشتند و اگرگلایه ای هم توسط آنان می شود به حساب کم کاری برخی مسئولان و افراد بی تعهد است.
بازی با پرسپولیس در حقیت نشانه ایمان جوانان ایران زمین است که توسط برخی از مرفهین بیدرد در رده های مختلف نادیدئه گرفته می شوند،لرستان نسلی از همه خوبان ایران و نیاکان ایران زمین است که ریشه در تاریخ و قلب ملت ایران دارد،مردمانی سخت کوش و با شرف که در تاریخ هیچگاه ظلمی را علیه ایران تحمل نکردند.
اینجا دیگر سلبریتی ها جایی ندارند بلکه سخن از ناموس و شرف یک ملت بوده که ورزشکارانش هم در میدان جانفشانی می کنند.بازیکنی گل می زند و عکس شهید مدافع حرم را به همگان نشان می دهد تا به همه دنیا بفهماند که ایران امنیتش مدیون خونهای ریخته شده است و با نشستن در بی بی سی و لندن نمی توان برای کشور امنیت را خریداری کرد.
1002/ت30 /ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها