فرمانده سپاه فردیس گفت: دهه فجر همیشه برای نظام جمهوری اسلامی ارزشمند و تاثیرگذار است, اما شرایط و نگاه منطقه‌ای و جهانی و کشوری با توجه به وضعیت و اتفاقات اخیر به دهه فجر سال جاری است.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۲۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار علی لشگری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: سپاه شهرستان فردیس برنامه‌های مختلفی در این دهه برگزار می‌کند.

گشت محله محور به‌منظور محرومیت‌زدایی در فردیس اجرا می‌شود

وی در ادامه با اشاره به شعار دهه فجر سال جاری که «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی و اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی» است، عنوان کرد: با توجه به این شعار برنامه‌های مختلفی برای نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

لشگری  تصریح کرد: با توجه به اینکه در دهه, ایام فاطمیه هم است, ضروری است تا 3 روز نخست دهه فجر, برنامه‌ها با ملاحظات علما مدیریت شود و در بقیه این دهه مردم شاد باشند و از برنامه‌ها انرژی و امید بگیرند.

سرهنگ لشگری بابیان اینکه همه حوزه‌های ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس برنامه‌های دهه فجر در حوزه خود را تدوین و آماده اجرا کرده‌اند، تأکید کرد: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی است.

وی برگزاری یادواره شهدا با استفاده از سخنرانانی که به‌خوبی دوران قبل و بعد از انقلاب را تبیین کنند، نهضت روشنگری، شب‌شعر انقلاب، مسابقات ورزشی و غیره را از دیگر برنامه‌های سپاه شهرستان فردیس در دهه مبارکه فجر اعلام کرد و گفت: گشت محله محور با پشتیبانی بسیج محلات از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان است که به‌منظور محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه فردیس با تأکید بر لزوم تقویت فعالیت‌های اجتماعی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: این مهم یکی از برنامه‌های سپاه فردیس است که به‌منظور رفع مشکلات مردم انجام می‌شود.

وی با اشاره به فتنه اخیر دشمنان در کشور، تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی این فتنه را برای از بین بردن اصل نظام به پا کردند که با بصیرت و آگاهی مردم که صاحبان اصلی این انقلاب هستند، خنثی شد.

فرمانده سپاه فردیس حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را مهم‌تر از سال‌های گذشته دانست و افزود: حرکت عظیم مردمی خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان است که هیچ‌گاه توانایی دیدن سربلندی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را نداشته‌اند.

ارسال نظرات