خبرهای داغ:
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان با اعلام این خبر گفت: به منظور ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز و بهره گیری حداکثری از فضای تاسیساتی گاز رسانی ایستگاه های گاز استان به شعارهای مصرف بهینه و ایمن از گاز منقش می شوند.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۱۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، محمدعلی فتح اله زاده افزود: فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی در عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان در کنار توزیع پایدار گاز طبیعی و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین انجام می گیرد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگ سازی خاطرنشان ساخت : در همین خصوص و در راستای ارائه فرهنگ مصرف صحیح استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی و بهره گیری حداکثری از فضای تاسیساتی گازرسانی ایستگاه های گاز استان به شعارهای مصرف بهینه و ایمن از گاز منقش می شوندکه این امر علاوه بر زیبا سازی فضای شهر نقش مهمی در ترویج اطلاع رسانی به همراه خواهد داشت . 

فتح اله زاده در تشریح رویکردهای ویژه شعار نویسی و نقاشی دیوار ایستگاه ها اظهار داشت: این اقدام تبلیغی پس از بررسی دقیق کارشناسی و تحلیل کلی حوادث گاز و تعیین مهم ترین علل بروز و فراوانی حادثه در مناطق استان صورت پذیرفته به طوری که پیام های ایمنی اطلاع رسانی شده در ایستگاه های هر منطقه مهمترین علت بروز حادثه ناگوار جانی و مالی برای مشترکین همان منطقه در سال های قبل بوده است. 

وی مشترکین گاز طبیعی را به استفاده از وسایل گاز سوز استاندارد و رعایت موارد ایمنی استفاده از گاز طبیعی توصیه کرد و افزود: رعایت نکات ایمنی ضامن سلامتی مشترکین بوده و هرگونه اطلاع رسانی مادامی که با عمل به این نکات همراه نباشد مثمر ثمر نخواهد بود و امید دارد مجموعه تلاش های این شرکت با همراهی مشترکین منجر به کاهش صدمات جانی و مالی ناشی از سهل انگاری در بکارگیری گاز طبیعی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها