رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز از ثبت نام ۴ هزار نفر در بقاع متبرکه برای شرکت در آزمون سراسری حفط و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت: در مجموع ۸ هزار و ۷۰۰ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۰۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام اشرفی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در خصوص روند ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هم افزایی و تعامل با دیگر اداره های استان از داوطلبان مسابقه سراسری قرآن کریم ثبت نام به عمل می آورد.

ثبت نام ۸۷۰۰ در شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم البرز

اشرفی توضیح داد: این آزمون سراسری قرآنی روز 10 اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در شانزدهمین دوره آزمون در استان البرز برگزار می گردد.

وی خاطرنشان کرد: قریب 8 هزار و 700 نفر در شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام خود را به عمل آورده اند.

وی با بیان این مهم که بقاع متبرکه قطب فرهنگی هر منطقه و هر استان هستند، توضیح داد: متناسب با هم افزایی شورای برپایی آزمون قرآنی یکی ا از مراکز ثبت نام آزمون قرآنی بقاع متبرکه است که با استقابل بسیار بالای متقاضیان برای ثبت نام در این دوره از آزمون همراه بوده است.

وی تاکید کرد: از میان افرادی که در شانزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم ثبت نام به عمل آورده اند، 5 هزار نفر در آستان مقدس امامزادگان البرز ثبت نام خود را انجام داده اند که این مطلب بیانگر توجه مردم به این بقاع متبرکه است.

ارسال نظرات