همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

دانش آموزان البرز پرچم جمهوری اسلامی ایران را در مدارس به اهتزاز درآوردند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر دانش آموزان البرزی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را با سردادن شعار یا حضرت زهرا (س) و من سرباز ولایت هستم در مدارس این استان به یاد امام خمینی( ره) و شهدای گرانقدر به اهتزاز در آوردند.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۹۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مسعود مهران نیا معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت :همزمان با نواختن زنگ انقلاب در مدارس البرز، دانش آموزان ایران کوچک پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در 2 هزار و 442 مدرسه این استان با حضور خانواده معظم شهدا به احتزاز در آوردند.

دانش آموزان البرز پرچم جمهوری اسلامی ایران را در مدارس به اهتزاز درآوردند
وی با اشاره به اینکه این اقدام انقلابی دانش آموزان ریشه در روحیه انقلابی دانش آموزان البرزی با الگو گیری آنان از فرهنگ ایثار و شهادت دارد، اظهار کرد: در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر دانش آموزان البرزی هم صدا با سایر دانش آموزان و معلمان ایران اسلامی در مدارس به دشمنان انقلاب و اسلام اعلام می کنند که ملت ایران سرباز انقلاب و ولایت هستند.


وی خاطر نشان کرد: پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای سه رنگ سبز، سفید و سرخ است که امروز دانش آموزان با برافراشته کردن آن در مدارس بار دیگر یاد آوری می کنند که همانند شهدا تا آخرین قطره خونشان در دفاع از اسلام و انقلاب ایستاده اند و با وحدت و تبعیت محض از ولایت توطئه های دشمنان را علیه ایران خنثی می کنند.


وی تصریح کرد: امروز بیش از 459 هزار دانش آموز و 24 هزار معلم البرزی در این آیین ملی - انقلابی شرکت کردند تا عرق خود را به ایران اسلامی ، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سی و نهمین بهار انقلاب به نمایش بگذارند.
وی اضافه کرد: در این آیین دانش آموزان به زبان شعر ، دکلمه و مقاله به شرح و تفسیر نشان پرچم جمهوری اسلامی ایران که دارای واژهٔ «الله» و شعار اسلامی «لا اله الا الله» است که روی رنگ سفید پرچم قرار گرفته‌ و همچنین 22 «الله اکبر» به رنگ سفید و به نشانه پیروزی انقلاب در روز 22 بهمن در حاشیه پایین رنگ سبز و حاشیه بالای رنگ سرخ نوشته شده‌ پرداختند.


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در این برنامه دانش آموزان البرزی یاد آور شدند نه تنها اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را محکوم می کنند بلکه با سردادن شعار های انقلابی و اسلامی آن را به یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عزیز ایران مرز و بوم بار دیگر در جشن پیروزی انقلاب در سنگر علم و دانش همگام و همصدا با معلمانشان به احتزاز در می آورند.


مهران نیا بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شرایطی بوجود آمد که تفکرات غرب و شرق عالم به بن بست رسیده بودند و امام خمینی(ره) مکتب جدیدی بر اساس دین مبین اسلام در این کشور پایه ریزی کرد.


وی تصریح کرد: ایران تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک کشور عقب مانده بود و هیچ ساز و کار و اختراع و اکتشافی به دستان فرزندان این ملت نداشت، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی این کشور در عرصه های مختلف پشت دشمن را به لرزه انداخته است.


وی گفت: در شرایطی که در هشت سال جنگ تحمیلی هیچ کشوری حاضر به همکاری با ما نبود امروز به برکت رهبری های مقام معظم رهبری و مدیریت جهادی فرزندان انقلاب هیچ کشوری جرأت هجوم نظامی به کشور ایران را ندارد.


وی اظهار کرد: ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره ) و رهبری ولایت فقیه شعار 'ما می توانیم' را در عرصه عمل در مقابل دید جهانیان به اثبات رساندند و امروز آینده سازان کشور با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مدارس بار دیگر بر ادامه دادن این راه با تلاش در کسب علم و دانش و مهارت تاکید کردند.


وی بهترین شاخصه و وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلابهای دنیا را در حاکمیتی دینی و تبلور آن در احتزاز پرچم مقدس به دست ولایت فقیه دانست.استان البرز بیش از 459 هزار دانش آموز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها