خبرهای داغ:
آیت اله عابدینی با حضور در مراسم گلبانگ بیان کرد: انقلاب ما انقلاب قرآنی است و از هر زاویه ای نگاه کنیم انقلابی ذوی الابعاد است، چرا که انقلابی فرهنگی، علمی، آزادی و غیره است.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۸۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم گلبانگ اظهار کرد: همه انگیزه های انقلاب ما برخاسته از قرآن است. خداوند می فرماید می خواهیم مستضعفین را وارثان زمین قرار دهیم و قول داده که زمین را بندگان صالح اداره خواهند کرد. امام نیز با توکل به فرمایش خداوند، انقلاب را آغاز کرد و همه انگیزه های به پا خاستن ما و تشکیل انقلاب اسلامی، از قرآن بوده است.
امام جمعه قزوین اظهار کرد: از منظر دیگر خداوند متعال در جای جای قرآن از مبارزات بندگانش با طغیانگران سخن گفته مانند عرصه مبارزه موسی و فرعون و طغیانگری فرعون بی شباهت به شاه نیست که شاه به مردم توهین کرده و آنها را تحقیر می کرد که خدا فرعون را به هلاکت رساند و موشی پیروز شد و این امر همان اتفاقی است که در انقلاب اسلامی، ما شاهد آن بودیم.
آیت اله عابدینی افزود: هر چه پیغمبران آوردند به عنوان میراث ور اختیار پیامبر بود و پیامبر نیز تمام میراث خود را به امام علی ع سپرد. عاشورا تمام میراث پیامبر را با رنگ خون جاودانگی بخشید و در انقلاب اسلامی ما نیز، انقلاب حسینی با میراث عاشورایی ایجاد شد.
وی عنوان کرد: انقلاب ما وارث انقلاب پیامبر و ائمه بود. شعار مردم در دوران انقلاب نیز نهضت حسینی با رهبریت امام خمینی بود. وقتی امام در فیضیه سخنرانی کرد، شاه عصبانی شد و پیغام داد که اگر دست از قیام برنداری من چکمه های پدرم را می پوشم اما امام با طمانینه پاسخ داد اگر چکمه های پدرت را پوشیدی من هم ذوالفقار جدم را به دست خواهم گرفت.
نماینده ولی فقیه در ادامه تصریح کرد: این انقلاب زمینه ساز انقلاب امام زمان خواهد بود و سربازان امام زمان شما جوانان هستید که در جبهه های علم، دانش و فرهنگ در حال تلاش و کوشش هستید.
آیت اله عابدینی اضافه کرد: امروز همه فرزندان ایران فریاد می زنند که در تمام عرصه ها هستند و آن کسی که نباید باشد آمریکا و اسرائیل است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها