مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت: عزم آهنین ملت سرافراز ایران اسلامی در مقابل سلطه بیگانگان و زورگویی آنان، از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۷۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی ترکاشوند مسئول بسیج سازندگی استان البرز گفت: فراگیر کردن حکومتی مبنی بر قوانین و موازین شرعی اسلام، حفظ ارزش‌های دینی در کشور و آزادی بیان و قلم ازجمله اهداف انقلاب اسلامی بودند که منجر به رفع تبعیض، نابرابری و بی‌عدالتی شدند.

عزم آهنین ملت ایران مقابل زورگویان دستاورد انقلاب اسلامی است

وی افزود: از دیگر اهداف انقلاب اسلامی می‌توان به احیای کرامت انسانی، حضور مردم در انتخابات و سرنوشت کشور خود، زمینه‌سازی برای رشد و تکامل انسان‌ها و از بین بردن عوامل فساد در جامعه اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز اظهار کرد: برخی از اهداف انقلاب اسلامی به‌صورت کامل محقق نشده و تحقق آن‌ها برمبنای چشم‌انداز 20 ساله که دارای راهبردها و برنامه‌های پنج‌ساله است، عزم و اراده تمامی مردم و مسئولین را می‌طلبد.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: هیچ انقلابی به تمام اهداف خود نمی‌رسد مگر آنکه مردم، خود را صاحب انقلاب دانسته، برای آن دلسوزی کرده و تمام تلاش خود را جهت به ثمر رسیدن اهداف انقلاب به‌کارگیرند.

وی با اشاره به توانمندی ایران پس از پیروزی انقلاب تصریح کرد: رشد علمی و صنعتی، حرکت در مرزهای علوم، پیشرفت در فناوری‌های نوین، عدم پذیرش ظلم و نیز اعتمادبه‌نفس از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز ادامه داد: همچنین از دیگر دستاوردهای انقلاب می‌توان داشتن عزم آهنین در مقابل زورگویان، اسوه بودن برای ملت‌های تحت ظلم و نیز صدور شعارهای انقلاب اسلامی ایران به کشورهای منطقه و جهان را نام برد.

ترکاشوند همچنین گفت پشتوانه علمی و فیزیکی جهت ارتقاء رابطه دوستی و وحدت میان ملت‌ها ویژگی است که انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب‌ها متمایز می‌سازند.

وی بیان کرد: برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی که به‌شدت مورد هجمه کشورهای غربی قرار دارد، باید حول محور ولایت‌فقیه و فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداشت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز مطرح کرد: خط امام خمینی (ره)، در امتداد خط انبیاء و پیامبران است و بی‌شک نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر امام راحل در به وحدت رساندن مردم، بالا بردن امید، تقویت ایمان، عزم راسخ و امید واقعی به مردم حائز اهمیت بسیاری است.

ترکاشوند بسیج سازندگی استان البرز متذکر شد: انقلاب اسلامی ما، حاصل خون شهدا است و خیانت به آن و ایجاد مشکل در راستای رسیدن به اهداف والای انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی خیانت به خون شهیدان است.

وی در پایان یادآور شد: هر شخص و تفکری که با ابزار فتنه، درراه اغتشاش و ناامید نمودن مردم از انقلاب، گام بردارد و در مقابل خون ریخته شده شهدای عزیز بپا خیزد، خون شهدا گریبان گیر آنان خواهد شد و به رسوایی خواهند رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها