خبرهای داغ:
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند با بیان اینکه با پیروزی انقلاب از برکات نظام اسلامی برقرسانی به روستاهای شهرستان آغاز شد، گفت: در حال حاضر روستاهای دورافتاده شهرستان نیز دارای برق پایدار هستند.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۷۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

تمام روستاهای شهرستان نهاوند دارای برق پایدار هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، رضا شیردره در جمع نمازگزاران مسجد شهید «حیدری» این شهرستان به تاریخ برقرسانی به شهر نهاوند اشاره کرد و اظهار داشت: نهاوند از دیرباز دارای برق بوده که ابتدا توسط موتورهای دیزلی(ژنراتور) تأمین برق می‌شد وسپس توسط شبکه‌های هوایی شهر، برق شهرستان تامین می‌شد.

وی افزود: با پیروزی انقلاب از برکات نظام اسلامی برقرسانی به روستاهای شهرستان آغاز شده و در حال حاضر روستاهای دورافتاده شهرستان نیز دارای برق پایدار هستند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند گفت: مردم با پرداخت به موقع قبوض برق خود و صرفه جویی در مصرف انرژی برق کمک شایانی به صنعت برق خواهند کرد.

وی با اشاره به سامانه 1521 برق عنوان کرد: مشترکین با واریز هزینه برق مصرفی خود از طریق سامانه 1521 می‌توانند در وقت و هزینه خود نیز صرفه‌جویی کنند.

شیردره با اشاره به اقدامات مدیریت مصرفی ابراز داشت: نباید در ساعات اوج مصرف از وسایل الکتریکی پرمصرف استفاده کرد و باید در خرید وسایل برقی به برچسب انرژی آن توجه کنند.

وی تصریح کرد: همچنین همشهریان باید از ساخت و ساز زیر شبکه‌های برق خودداری کنند و اگر در محلات و کوچه‌ها مشکلات برقی دارند اعم از خاموشی معابر، تماس درختان با شبکه‌های برق و مشاهده اشخاصی که اقدام به گرفتن برق غیر مجاز می‌کنند سریع به اداره برق اطلاع دهند تا کارکنان توزیع برق نهاوند مشکلات را رفع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات