خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سال آینده تعداد محلات مورد هدف بسیج برای اجرای طرح‌ها به یک هزار محله می‌رسد گفت: برنامه بسیج مقابله با آسیب‌های اجتماعی و به طور مشخص موادمخدر است.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۵۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

ه گزارش «بسیج زنان کشور»؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور دوازده بهمن ماه، در بازدید از روستای حاجی‌آباد بیرجند اظهار داشت: بسیج برای پیشگیری از موادمخدر در بحث پیشگیری، آموزش، توجیه افراد جامعه و بخش مقابله را دنبال می‌کند. 

وی افزود:برای پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر آشنایی با خانواده‌ها، توجه به دانشجویان و دانش آموزان امری مهم است و در محلات هم اگر مردم میدان داری کنند مقابله با آسیب‌های اجتماعی امیدبخش است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برنامه بسیج مقابله با آسیب‌های اجتماعی و به طور مشخص موادمخدر است چون مواد مخدر بلای خانمان سوز است و برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی 325 محله توسط سازمان بسیج مستضعفان انتخاب شده است. 

غیب‌پرور افزود: هنگامی که خانواده‌ای درگیر موادمخدر باشد باید منتظر عواقب بد آن باشد چون اعتیاد سبب از هم پاشیده شدن بنیان خانواده می‌شود و تنها دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند این مشکلات را برطرف کنند و همواره در دوران انقلاب ثابت شد اگر مردم در مسأله‌ای ورود پیدا کنند آن مشکل به خوبی برطرف خواهد شد و موفقیت حتمی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدیریت محله‌ها با نگاه مردمی و تحولی امکان پذیر است اظهار داشت: موادمخدر آتش به زندگی افراد جامعه می‌زند و وضعیت محله حاجی‌آباد بیرجند به دلیل زمین‌های خشک که تا دامنه کوه پیش می‌رود و ارزانی زمین‌ها مهاجرپذیر است که باید فرماندهان سپاه استان خراسان جنوبی و مدیران این امر را پیگیری کرده و از توان مردم، خیران و روحانیت پای کار استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: سال آینده تعداد محلات مورد هدف بسیج برای اجرای طرح‌ها به یک هزار محله می‌رسد.

ارسال نظرات