با اجرای 21 نمایش در 9 شهر استان، بازبینی آثار منتخب دومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد مازندران به پایان رسید.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۲۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با اجرای 21 نمایش در 9 شهر استان، بازبینی آثار منتخب دومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد مازندران به پایان رسید.

 مسؤول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران و دبیر دومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد استان، پس از اجرای 21 نمایش در 9 شهر استان طی سه روز (11 تا 13 بهمن) بازبینی نهایی آثار منتخب دومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد مازندران به پایان رسید.

یاسر محمودی‌برنتی افزود: گروه بازبینی جشنواره متشکل از توحید معصومی(مسؤول دفتر نمایش امور استان‌های حوزه هنری)، محراب محمدی (مسؤول دفتر تئاتر مسجد)، سیدولی هاشمی مسؤول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری، پس از بازبینی آثار، نظرات خود را به دبیرخانه جشنواره اعلام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های بازبینی جشنواره این بوده که هر کارگردان نمایش را در شهر خود اجرا کرده و گروه بازبینی با حضور در شهرهای بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قائم‌شهر، بابل، آمل و ایزدشهر به تماشای اثر پرداخته و در پایان هر کار درباره ویژگی‌های آن، جهت تقویت نمایشها با کارگردانان به گفت‌گو پرداختند.

آثار منتخب گروه بازبینی که به زودی اعلام می‌شود در نهایت روزهای 28 و 29 بهمن سال‌جاری در مساجد استان اجرا شده و باهم به رقابت می‌پردازند.

دومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد مازندران توسط حوزه هنری مازندران و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و شهرداری شهرهای ساری و نکا برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها