منور توانا، بانوی هنرمند سنندجی موفق به دریافت نشان با ارزش (سرو زرین) در دومین جشنواره صنایع دستی و هنر‌های سنتی فجرگردید.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۰۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منور توانا از هنرمندان فعال در رشته بافته‌های داری، در دومین جشنواره صنایع دستی و هنر‌های سنتی فجر که در بهمن ماه امسال در تهران برگزار گردید شرکت نموده و یک اثر از ایشان نشان سرو زرین این جشنواره را از آن خود کرد.

جشنواره صنایع دستی و هنر‌های سنتی فجر از مهمترین رویداد‌های عرصه صنایع دستی کشوراست که هنرمندان و صنعتگران برتر کشور آثار خود را در این جشنواره ارائه نموده و به نمایش می‌گذارند و در پایان خالقین آثار برگزیده مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

شایان ذکر است که آثار این بانوی هنرمند سنندجی قبلاً نیز موفق به دریافت نشان مهر اصالت ملی گردیده بودند و دراین رویداد باشکوه نیز نشان سرو زرین و لوح تقدیرجشنواره را از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور دریافت نمودند.

گفتنی است؛ این جشنواره با هدف به نمایش درآوردن آخرین دستاورد‌های صنایع دستی و هنر‌های سنتی، آشنایی با هنرمندان جوان و کشف استعداد‌های نو در عرصه صنایع دستی، همچنین ایجاد بستری برای مواجه بی واسطه مخاطبان با آثار صنایع دستی و ارتباط با هنرمندان برگزار شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات