بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ،طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای این ایام را تبریک گفتند و بر حفظ ارزش ها و آرمانهای انقلاب تاکید کردند.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۷۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان مشروح بیانیه‌های طوایف به شرح ذیل می‌باشد

بیانیه طایفه مرادزهی:

سپاس و ستایش خداوند منان را که توجه و عنایت ویژه اش به ملّت مسلمان و انقلابی ایران، این توفیق بزرگ تاریخی را برای آنان پدید آورد تا با رهبری خردمندانه بزرگمردی از سلاله پاک رسول خدا (ص)، نظام ارتجاعی و منحط دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را براندازد و به جای آن، نظام مترقی جمهوری اسلامی را مستقر سازد.

دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند.

امروز در سایه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روز افزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم که همه این دستاورد‌های ارزشمند و گرانسنگ را می‌توان نتیجه مجاهدت ملت ایران با توکل به خداوند دانست.

بی تردید ملت بزرگ ایران با وحدت و ولایت‌مداری خود تاکنون توانسته است قله‌های رفیع سرافرازی را طی کرده و تمامی شیطنت‌ها و توطئه‌های نظام استکباری را خنثی کند.

مردم ایران مبارزه با استکبار را از امامی به یادگار دارند که از هیچ چیز جز خدا واهمه نداشت و این یعنی مرگ استکبار و استبداد حرکت ما حرکت هدفدار، سنجیده، پیوسته، خستگی ناپذیر و سرشار از ایمان و اخلاص تا تحقق جامعه اسلامی است البته نه فقط در گفتار ونوشتار وتبیین؛ بلکه سنگر به سنگر پیش رفتن و خود را به هدف والا رساندن است.
اکنون وظیفه ما انتقال شایسته این میراث گرانب‌ها، ارزش‌ها و باورهایمان به نسل‌های بعدی است یعنی انتقال باور حاکمیت بخشیدن به دین خدا و متلاشی ساختن قدرت‌های پوشالی، شیطانی وطاغوت؛ و حالا در آستانه سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی طایفه مرادزهی همراه با سرطایفه حاج عبدالعزیز مرادزهی اعلام می‌دارد ضمن حضور پرشور در مراسم جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، بخصوص راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، همه اقشارمختلف ودلسوزان ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و آمادگی خود را جهت خدمت در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور اعلام و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری‌های حضرت آیت ا... خامنه‌ای حماسه‌ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قرآن رقم زده و در پاسداری از آرمان‌های بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهند ورزید و با توکل به خداوند، پرچم خونرنگ این نظام مقدس را همیشه سر افراز نگه می‌داریم.

طایفه شاهوزهی:

دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ روزی است که معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) پس از تحمل سالیان دراز مرارت و ناجوانمردی و سختی از سوی نظام استبداد شاهنشاهی، با افتخار و عزتمندی تمام وارد ایران شد و با ورود عزتمند معظم له، بساط ظلم و جور حاکمان فاسد پهلوی عملاً برچیده شد و ملت ایران با انقلابی بی نظیر و انتخابی آگاهانه، راه استبداد و وابستگی را بر روی خود بستند و نهال استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در این مرز و بوم کهن کاشته شد. اینجانب، ضمن پاسداشت یوم الله دوازدهم بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران سربلند و عزیز و با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای پیروزی انقلاب اسلامی که نشان از ایثار این مردم نجیب در راه نیل به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و تبریک و تهنیت آغاز دهه مبارک فجر در سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بدینوسیله از همه آحادمردم انقلابی وهمیشه درصحنه استان دعوت به عمل می‌آورم که درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نموده تا با ابراز عشق و علاقه خود به ارزش‌های انقلاب و شهیدان و آرمان‌های والای امام، تجدید میثاقی دوباره با امام عظیم الشان و رهبر انقلاب بنماییم.

طایفه کرد تمین:

انقلابی که به برکت خون هزاران شهید ورهبری داهیانه امام راحل عظیم الشان و تحمل رنج‌ها و مصائب بسیار به ثمر نشست. این انقلاب باعث بیداری در جهان اسلام شد و سایه امید مستضعفان و محرومان جهان گشت. در طی چهل سال از عمر با برکت نظام اسلامی، همواره دشمنان با توطئه‌ها و دسیسه‌ها مشغول فعالیت علیه نظام بوده اند,، اما امسال با توجه به تحرکات و آشوب‌های آشوبگران این حضور در صحنه و راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن از اهمیت مضاعفی برخوردار است. ضمن اعلام بیعت مجدد وناگسستنی بامقام معظم رهبری اعلام میداریم باحضور پررنگ و فعال در راهپیمایی این روز دشمن شکن، مشت محکمی بردهان یاوه گویان خواهیم زد و با حضور در صحنه آن‌ها را از نقشه‌هایی که درباره ایران دارند نا امید خواهیم کرد.


‎ طایفه عزیزی:

دهه‌ی فجر، دهه‌ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است، دهه‌ی گرامیداشت بزرگ‌ترین معجزه‌ی الهی در این روزگارهاست.

امام خامنه‌ای (مدظله العالی): دهه فجر انقلاب اسلامی قطعه نورانی ملتی متعهد. متمدن است که با تکیه بر تعالیم مکتب اسلام و اهل بیت (ع) و قرآن کریم، وعده الهی مبنی بر پیروزی مستضعفان بر طاغوت‌های زمان را در حق خود محقق ساخت و با دین مداری، مقاومت و استکبارستیزی الگویی برای همه آزادی خواهان و مستضعفین عالم شده است.

دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری جوانان غیرتمندی است که با نام پاک خدای تبارک و به فرمان امام بزرگوار خویش با مشت‌های گره کرده به میدان آمدند تا شاهد شکوفایی دوباره اسلام باشند و پایه‌های ستمشاهی جباران را فرو ریزند.

بسیج به عنوان نهادی برخاسته از متن انقلاب اسلامی و مردم، نگاهی متمایز و متفاوت از جریان‌های سیاسی به انقلاب، امام و رهبری و همچنین تحولات منطقه‌ای و جهانی داشته و همواره رسالت خود را در پاسداری همه جانبه از انقلاب و دستاورد‌های آن دانسته و در این راستا تبعیت از ولایت فقیه، عمل به وصایای جاودانه حضرت امام (ره) و حرکت در چارچوب منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را سرلوحه خود قرار داده است.

رئیس جمهور دیوانه آمریکا به زعم خود می‌تواند جلوی اسلام خواهی و آزاد اندیشی را سد نماید که البته این خود گویای ضعف فکری و عقب ماندگی این کشور است و نویدی برای انزوای شیطان بزرگ و شکسته شدن استخوان‌های تفکرات مادی و لیبرالیستی است.

در پایان ما مردم طایفه عزیزی و تمام طوایف شهرستان قصرقند اعلام می‌داریم که ضمن برائت از آمریکا و اسرائیل غاصب، بار دیگر با آرمان‌های مقدس امام راحل (ره)، شهیدان و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و با سرلوحه قرار دادن منویات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسیر روشن و پیشرفت روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران را به نظاره می‌نشینیم و اعلام می‌داریم همراه و هم صدا با سیل خروشان ملت ایران در راهپیمایی عظیم روز ۲۲ بهمن فریاد عزت خواهی و ایستادگی سر خواهیم داد.
ارسال نظرات