به مناسب دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد:

خدمات ۷.۵ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان کردستانی

کمیته امداد کردستان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ارائه خدمات مختلف به خانوار‌های تحت حمایت در دهه مبارک فجر هزینه می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۶۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه این نهاد به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند، گفت: هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جهت ارائه خدمات مختلف برای خانوار‌های تحت حمایت در این ایام هزینه می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه تحویل ۸۸ واحد مسکن مددجویی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در دهه مبارک فجر است، افزود: برای این تعداد مسکن در شهر و روستا دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شیخی زاده گفت: آغاز توزیع ۵۴۰۰ بسته غذایی و دیدار با مددجویان کمیته امداد این استان که در جهت اجرای برنامه‌های کمیته خدمات‌رسانی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان اجرا می‌شود از دیگر برنامه‌های این نهاد است که با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، بانک‌ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین خیران و دیگر ادارات و سازمان‌های عضو کمیته خدمات رسانی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح ۲۲۰ طرح اشتغال با پرداخت چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت از دیگر برنامه‌های کمیته امداد این استان در دهه مبارک فجر است، اعلام کرد: برگزاری ۱۰ دوره آموزش فنی و حرفه‌ای و شغلی نیز در این ایام برای مددجویان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کردستان بابیان اینکه پرداخت ۳۰۰ فقره تسهیلات کارگشایی به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز در دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد، اعلام کرد: پرداخت ۱۵۰ فقره جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده دهه مبارک فجر است.

وی افزود: تحویل یک هزار و ۸۰۰ سبد غذایی برای کودکان زیر پنج سال دچار سوءتغذیه به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان، برگزاری یک دوره زیارتی تربیتی برای ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت و همچنین یک دوره زیارتی برای ۴۲ مددجوی دیگر به عتبات عالیات، پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان برای خدمات درمانی به مناطق محروم، برگزاری ۱۱ دوره آموزش خانواده و ۲۴ دوره آموزش کارکنان و برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی مددجویان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده کمیته امداد کردستان در دهه مبارک فجر است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات