یادواره 24 شهید شهر بردستان با حضور جمعی از خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در حسینیه اعظم این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۶۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام محمّد صادق سرایانی در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: عظمت و اقتداد امروزی جمهوری اسلامی ایران مرهون و مدیون خون شهدا است و به برکت اقتدار و ایثارگری های آن ها و همچنین رهبری ولایت فقیه، امروز دیگر تهدیدات دشمنان بر علیه این مرز و بوم کارآیی ندارد لذا همه ما وظیفه داریم به وصایای شهدا عمل کنیم.

حجت الاسلام سرایانی تصریح کرد: استواری ستون های جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است که سبب شد دشمنان جرات نکنند که به اسلام چپ نگاه کنند.

وی گفت: راه و آرمانهای شهدا با گذشت سال ها  از عمر انقلاب اسلامی ایران  همواره در میان مردم زنده است و یاد شهداء و خانواده‌ شهداء مورد تکریم و تجلیل قرار می‌گیرد.

در حاشیه این آیین سرهنگ پاسدار میرزا احمدی در گفتگو با خبرنگار مطاف24 اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که ما به پاس رشادت های شهداء 8 سال دفاع مقدس می توانیم انجام دهیم.

وی گفت: با توجه به هجمه‌های مختلفی که دشمنان داخلی و خارجی علیه این مرز بوم به راه انداخته‌اند باید تلاش کنیم تا با الگوگیری از شهدای والامقام و ادامه راه آنها زمینه‌ساز دفع تمامی این آشوب ها و توطئه ها را فراهم کنیم .

احمدی افزود: شهدا به این مرز بوم اسلامی هویت بخشیدند و موفقیت های امروزی نظام جمهوری  اسلامی به برکت خون شهداست.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروزی خود بیاموزیم و در تمام عرصه ها از شهدا یاد کنیم.

انتهای خبر./

ارسال نظرات