با شعار "سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه¬جانبه و اقتصاد مقاومتی":
برنامه‌ها و جشن‌هاي سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با شعار سربلندي ملت ايران در پرتو جمهوري اسلامي، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتي در منطقه8برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۱۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه8 و فرهنگسرای گلستان؛ رئیس فرهنگسرای گلستان با بیان اینکه تقویت هویت انقلابی، تقویت جریان انقلابی گری و ایجاد آگاهی در نسل جوان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف مهم برنامه های دهه فجراست، گفت: گرامیداشت و معرفی چهره های موثر در انقلاب اسلامی، ایجاد پیوند بین نسل جوان با مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی، ایجاد فضای پرنشاط با شور انقلابی در دهه فجر و شناسایی آسیب های نوظهور و تأثیرگذاری در شناخت مخاطبان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی اهدافی است که براساس آن برنامه های این دهه مبارک تدوین شده است.
ناصر امین زاده با بیان اهمیت تکریم و ارج نهادن به هویت ملی و جایگاه رفیع شهید و شهادت در برنامه های دهه فجر افزود: برهمین اساس برنامه در کوی نیکنامان با محوریت تجلیل از خانواده شهید داوود گلشن دوست، ویژه برنامه هر شهید یک پرچم با هدف تجلیل از خانواده شهید ترور اکبر عباسی و برنامه تجلیل از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی منطقه هشت با مشارکت پایگاه شهید بهشتی درهمین ایام برگزار خواهد شد.
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۸ با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس حماسه حضور اظهار داشت: این نمایشگاه و نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی به روایت تصویر با هدف ارج نهادن به هنر انقلابی و مردمی در دهه فجر و در نگارخانه فرهنگسرای گلستان با موضوع روایتگری بخشی از تاریخ کشور در دهه فجر سال 57 برگزار می شود.
رئیس فرهنگسرای گلستان با بیان اینکه تجلیل از نویسندگان حوزه انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ کتابخوانی از دیگر اهداف تدوین بسته برنامه های ویژه دهه فجر است تصریح کرد: بر همین اساس برنامه ترنم قلم با موضوع نقد و بررسی کتاب شاه کُشی و نمایشگاه کتاب در امتداد بیداری به همت کتابخانه گلستان و در این ایام برگزار می شود.
امین زاده با بیان اینکه بسیاری از برنامه های دهه فجر با هدف ترویج فرهنگ مشارکت جمعی و گسترش فضاهای فرهنگی در راستای تقویت هویت دینی و باورهای انقلابی تدارک دیده شده است، ادامه داد: نمایش های صحنه ای "آدینه های انقلابی" و دومین جشنواره خانه های فرهنگ و مراکز مشارکتی وکانون های منطقه8 در باغ موزه قصربا همین محوریت در دهه فجر برگزار می شود.
به گفته وی، فرهنگسرای گلستان در روز 22 بهمن، با برپایی غرفه با شعر"من انقلابی ام" و رویکرد "تقویت جریان انقلابی گری" در راهپیمایی این روز حضور پررنگی خواهد داشت.

ارسال نظرات