خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس در دهه دوم فاطمیه در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۰۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

سرهنگ موسی زارعی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس اظهار داشت: این برنامه همزمان با دهه دوم فاطمیه در هفته نخست اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف یادواره گفت: بیان نقش تاثیرگذاری رهبری در مدیریت راهبردی محورهای مقاومت، ترسیم چهره شهدای مدافع حرم استان فارس، ترسیم گروه‌های تروریستی داعش و النصره، نقش شهدای مدافع حرم در امنیت منطقه و نقش کشورهای حامی تروریسم در ناامنی منطقه از جمله اهداف یادواره است.

سرهنگ زارعی با اشاره به ویژگی‌های این یادواره افزود: اجرای طرح امتداد و ادامه روند برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و روشنگری تا شهریور ماه 97 از جمله ویژگی‌های این یادواره است.

فرمانده سپاه ثارالله بیان کرد: اجرای بیش از 300 برنامه تا روز برگزاری یادواره، نگاه خاص به مخاطبان جوان و نوجوان و نگاه ویژه به روشنگری در زمینه چرایی مقاومت از دیگر ویژگی‌های این یادواره است.

وی از برگزاری جشنواره‌های وعده صادق همزمان با یادواره خبر داد و عنوان کرد: این جشنواره‌ها در قالب فرهنگی و ورزشی اجرا می‌شود که در زمینه فرهنگی 14 رشته و در زمینه ورزشی 12 رشته در نظر گرفته شده است.

سرهنگ زارعی با بیان اینکه تناسب برنامه‌ها با ایام فاطمیه لحاظ می‌شود، تصریح کرد: 15 شهرستان استان فارس شهدای مدافع حرم دارند که در تمامی این شهرستان‌ها یادواره‌های شهدا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله بیان کرد: 10 گرامیداشت یاد شهدا در شیراز، 25 نشست روشنگری، نشست کتابخوان، شب شعر، محفل انس با قرآن، نقد کتاب، مسابقه کتاب « سِر سَر»، برپایی نمایشگاه و غیره بخشی از برنامه‌هایی است که با این یادواره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این یادواره در حرم مطهر احمدی برگزار می‌شود، گفت: استان فارس 41 شهید مدافع حرم ایرانی، 28 شهید فاطمیون و 12 شهید امنیت دارد که یادواره برای گرامیداشت آنها برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها