خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور گفت: ملت ایران در این ایام توانست در سایه رهبری امام خمینی (ره) رژیم طاغوت و وابسته به استکبار جهانی را شکست دهد و استکبار سیزی خود را به جهانیان ثابت کند.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۶۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگاور؛حجت الاسلام لرود در خطبه های این هفت نماز جمعه در خطبه های نمازجمعه این هفته کنگاور اظهار داشت:ملت اسلامی و انقلابی ایران با توکل به خداوند متعال، رهبری خمینی کبیر (ره) و همبستگی و اتحاد خود توانستند ریشه ظلم و ستم را در کشور برای همیشه نابود کنند.

 

وی افزود: رژیم طاغوت به پشتیبانی کشورهای شرقی و غربی و در راس آنها آمریکای جنایتکار، سال های زیادی به ملت ایران ظلم و ستم کرد و در کشور خفقان ایجاد کرده بود بطوریکه کسی جرات کوچکترین اعتراضی علیه رژیم منفور پهلوی را نداشت.

 

امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه پس از دوران دفاع مقدس کشور ما از نظر تسلیحاتی پیشرفت های بی بدیلی داشته است، ابراز داشت: امروز ابرقدرت ها از قدرت ایران در زمینه های مختلف به ویژه عرصه موشکی در هراس هستند چرا که این پیشرفت ها با وجود تحریم های سنگین و جنگ نظامی علیه ایران به دست آمد.

 

حجت الاسلام لروند با اشاره به سالروز تعیین دولت موقت از طرف امام راحل (ره) گفت: دولت موقت با تدبیر امام (ره) شکل گرفت و آغاز به کار کرد.

 

وی بیان کرد: مهندسی امام (ره) با مهندسی جریان ها و مبارزات قبل از انقلاب اسلامی تفاوت داشت و ایشان با معماری هوشمندانه موفق شدند تا انقلاب را به پیروزی برسانند.

 

امام جمعه کنگاور: به برکت نظام و انقلاب اسلامی، امروز ملت ایران از همه امکانات رفاهی و خدماتی مناسب بهره مند هستند و امنیت و آرامشی که امروز در کشور حکم فرماست در کمتر جایی از جهان وجود دارد که این مهم نیز به برکت همین نظام و انقلاب اسلامی بدست آمده است.

ارسال نظرات