در دومین روز از ایام الله دهه فجر انجام شد:
نخستین المپیاد ورزشی همگانی شهرستان بهاباد همراه با همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۵۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت گرامی داشت سی ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر نخستین المپیاد ورزشی شهرستان بهاباد همرا با همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزارشد.
شرکت کنندگان در این همایش مسیر گلزار شهدای گمنام و میدان فاطمیه محمدآباد وبولوار شهدای جلیلی را پیاده طی نمودند تا به پارک طوبی پایان همایش پیاده روی رسیدند.
محمد جواد قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهاباد در حاشیه این همایش بزرگ گفت:: نخستین المپیاد همگانی درکشوروبه صورت مجزا در شهرستان بهابادبرگزارشد که با حضور چشمگیر مردم شهرستان همراه بود.
قاسمی تصریح کرد: در المپیاد ورزش‌های همگانی هیچ مرزبندی وجود ندارد و به نوعی برد و باخت مطرح نیست و همه برنده هستند و مهم بروز و ظهور ظرفیت‌ها، استعداد یابی و ترویج فرهنگ و نهادینه کردن ورزش و تشویق خانواده‌ها به سوی این ضرورت اجتناب ناپذیر است که متاسفانه امروزه کمتر به آن توجه شده است.
وی هدف از برگزاری المپیاد ورزشی همگانی در بهاباد را ترویج و توسعه ورزش همگانی دانست و افزود: دربرگزاری این المپیاد، هیات‌های ورزش همگانی، فوتبال، بسکتبال، روستایی و پرورش اندام و والیبال همکاری خواهند داشت.
رئیس اداره ورزش وجوانان بهاباد خاطرنشان کرد: علاقمندان در این المپیاد می‌توانند در رشته‌های ورزشی از جمله طناب زنی، دارت، بسکتبال، طناب کشی، والیبال و بازی‌های بومی محلی و ... شرکت کرده و به رقابت با حریفان بپردازند.

ارسال نظرات