امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی، ایران را به کشوری پیشرفته تبدیل کرده است، افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای مسئولان است تا دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی را برای مردم و جهان نشان دهند.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۵۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، امام جمعه بهاباد با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وبا تاکید بر اینکه عظمت انقلاب اسلامی به حکومت ۲۵۰۰ ساله پادشاهی در ایران پایان داد، گفت: آئین‌های گرامی داشت دهه فجر با عظمت‌تر از گذشته برگزار شود و همگان به خاطر این نعمت الهی شکرگزار باشند.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیممی بشکانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بهاباد با گرامی داشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران وتسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با بیان اینکه ایام مبارک دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: باید نسل جوان بداند و متوجه شود که این انقلاب با خون شهدا و جوانان این مرز و بوم به دست آمده است.
خطیب جمعه بهاباد سالروزشهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را به عموم مردم ایران و نمازگزاران و شیعیان تسلیت گفت و اظهارداشت: ایام فاطمیه اول و ایام الله دهه فجر با شور فاطمی برگزارشود و برناهه‌ها متناسب با این ایام باشد.
امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی، ایران را به کشوری پیشرفته تبدیل کرده است، افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای مسئولان است تا دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی را برای مردم و جهان نشان دهند.
ابراهیمی بشکانی با اشاره به جمله شهید مطهری که فرمود: استعمار مارا استبثاء فرهنگی کرده است گفت:: یعنی استعمار کاری کرده که مارا وابسته به دشمن بکند و زیر سلطه آنان باشیم که این امر هم برای آنان محقق نشد و نتوانستند نقشه شومشان را عملی کنند وماکشوری مستقل هستیم وبه هیچ کشور دیگری وابستگی نداریم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامى ایران بر اساس اصل «نه شرقى، نه غربى»، الگوى فرهنگى اجتماعى جدیدى براى مسلمانان و مستضعفان جهان به ارمغان آورد، رژیم شاهنشاهى را ساقط کرد و نظام سیاسى نوینى برپا نمودگفت: انقلاب‌اسلامى، درخشش نورمعنویت، عدالت، آزادى، استقلال و بازگشت به اسلام بود که در حاکمیت مطلق ماده گرائى و حاکمیت سرمایه‌دارى غربى و سوسیالیسم شرقى به‌وقوع پیوست
امام جمعه بهاباد درادامه خطبه‌ها از خدمات ارزنده جناب اقبال فرماندار سابق بهاباد در طول دوران خدمت خود در فرمانداری این شهرستان تجلیل کرد و انتصاب جناب آقای مهندس خانی زاده را به سمت فرماندارجوان و جدید شهرستان بهاباد تبریک گفت و از ایشان خواست تا در توسعه و پیشرفت شهرستان از هیچ کوششی دریغ نکنند.
ارسال نظرات