سرهنگ حسین آزادی نژاد افزود: با توجه به هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمنان علیه کشورمان، باید حرکت‌های عمیقی برای تثبیت و بقای بنیان‌های دینی، اعتقادی و فرهنگی جامعه صورت گیرد.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۵۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ همزمان با ایام الله دهه فجر، محفل روحانی و نورانی انس با قرآن با حضور فرماندهی سپاه ناحیه خاتم، بخشدار مرکزی، فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان روستای بختیاری از توابع دهستان چاهک برگزار شد.
فرمانده سپاه خاتم دراین آیین نورانی گفت: هدف از برگزاری محفل انس با قرآن را فرصتی برای انس بیشتر جوانان با قرآن و بهره گیری ار الگو‌های قرآنی دانست.
سرهنگ حسین آزادی نژاد افزود: با توجه به هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمنان علیه کشورمان، باید حرکت‌های عمیقی برای تثبیت و بقای بنیان‌های دینی، اعتقادی و فرهنگی جامعه صورت گیرد.
وی تصریح کرد:معتقدیم قرآن کتاب همه شئون زندگی است و تربیت، اخلاق، شهادت، بیداری اسلامی، اقتصاد اسلامی و… در آن برای تعالی انسان مومن وجود دارد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم ضمن برشمردن فضیلت‌های کلام خدا و تأکیدات مقام معظم رهبری در جهت ترویج آن در بین کودکان و نوجوانان بر نهادینه کردن آن در بین قشر نوجوان و جوان تأکید کرد و گفت: اگر بتوان فرهنگ قرآنی را در بین مردم نهادینه کرد، قطعاً پیامد آن، فرهنگ جهاد و ایثار و از خود گذشتگی و زندگی بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی خواهد بود که این امر استحکام خانواده‌ها را در پی خواهد داشت.
آزادی نژاد اظهار داشت: تفکر مردم ما این است که بسیج و بسیجی در جامعه ما ارزشی بوده و به واسطه این قداست به یقین از جایگاه والایی برخوردار است.
ایشان تصریح کرد: ماموریت اصلی بسیج را استفاده از توانمندی و استعداد‌های مردمی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: قدرت بسیج متکی بر توانمندی و توانایی‌های مردم است.
وی افزود: در بعد فرهنگی بسیج باید با امر به معروف و نهی از منکر، افراد را از معضلات جامعه و تهاجم فرهنگی دشمن و راه‌های مقابله با آن آگاه سازد.
آزادی نژاد در پایان عنوان کرد: بسیج باید محور وحدت باشد و با پویایی، برنامه‌ریزی و اجرای به موقع برنامه‌های ابلاغی در مسیر تعالی نظام حرکت کند.
ارسال نظرات