خبرهای داغ:

جوانان همت کنند و از تسهیلات برای اجرا و انجام کارآفرینی استفاده کنند

امام جمعه اهواز گفت: جوانان همت کنند و از تسهیلات برای اجرا و انجام کارآفرینی استفاده کنند تا همه با کمک یکدیگر آستین تولید در سنگر روستاها را بالا بزنیم.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۱۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز ضمن اینکه همه مردم را به داشتن تقوای الهی توصیه کرد اظهار داشت: تقوا رمز پیروزی ما است.

وی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه(س) و دهه فجر افزود: با توجه به درس‌هایی که از پرتو مکتب حضرت فاطمه(س) گرفتیم و نیز با حمایت‌ها و رهبری امام خمینی(ره) همچنین با عنایات الهی و توجهات خاص ولی عصر(عج) موفق شدیم انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانیم.

امام جمعه اهواز بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود 40 سال می‌گذرد و این گوهر گرانبها(انقلاب اسلامی) در معرض آسیب‌ها و سرقت‌هایی قرار داشته ولی به لطف خداوند و همیاری مردم به طور جد از انقلاب اسلامی نگهداری شده است.

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب حضرت فاطمه(س)

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب حضرت فاطمه(س) است، گفت: پس از رحلت پیامبر(ص)، اسلام با بدعت‌ها و تحریف‌هایی مواجه شدکه در مقابل آن‌ها حضرت فاطمه(س) به پا خواست و پرچم بدعت‌زدایی را به دست گرفت.

جزایری عنوان کرد: حضرت فاطمه(س) در مقابل جمعیت زیادی از مهاجرین و انصار در مسجد خطبه خواند و استدلال کرد و مخالفان و نیز آنهایی که سر از بیعت علی(ع) برتافته بودند و دستور پیامبر را زیر پا گذاشته بودند را به چالش کشاند.

وی با اشاره به اینکه پایه‌گذار مذهب تشیع بعد از پیامبر عبارت از حضرت فاطمه(س) است، ادامه داد: حضرت فاطمه(س) در مسجد خطاب به جمعیت فرمودند که آگاه باشید که بالاترین خسارات و زیان برای از دست دادن علی(ع) بر شما آشکار شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه در آن زمان سران فتنه و بدعت‌گذاران سبب شدند که مسئله ولایت از جاده اصلی خارج شود، تصریح کرد: پایه‌گذار این مبارزات حق طلبانه حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) بودند و بذر تشیع و ولایت از آن موقع افشانده شد.

باید مسائل فرهنگی ما از شیاطین به دور باشد

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز ما می‌گوییم که نظام ما نظام اسلامی و حق است چرا که ولایت فقیه یعنی داشتن ولایت یک مجتهد عادل را دارد. امروز افتخار ما این است که راه حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) را ادامه می‌دهیم تا این امانت الهی را به دست صاحبش یعنی امام عصر حضرت مهدی(عج) تقدیم کنیم.

جزایری به فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: ما با فضای مجازی مخالف نیستیم ولی با فضای مجازی که سرنخش با اسرائیل است مخالفیم ولی اگر فضای مجازی ایرانی و توسط یک طراح ایرانی ساخته شود و نیز آنهایی که قرار است فکر ما را خط دهند ایرانی باشند با آن کاملا موافق هستیم.

وی با بیان اینکه همان گونه که برای سلامتیمان محتاط هستیم باید برای دینمان نیز محتاط باشیم، توضیح داد: مسئولان در تهران نیز باید توجه کنند چرا که این خواست همه ملت ایران است که باید مسائل فرهنگی ما از شیاطین به دور باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به 14 بهمن روز فناوری فضایی اظهار کرد: استفاده از دستاوردهای علمی از ماهواره در فضا به برکت انقلاب اسلامی بوده وگرنه همانند برخی از کشورها تا 100 سال دیگر نیز به چنین نتیجه‌ای نمی‌رسیدیم که امروزه به برکت جوانان دانشمند و با تفکر بسیجی بتوانیم در رتبه نهم جهان در این زمینه قرار بگیریم.

شالوده رژیم شاهنشاهی با پیوستن نیروهای ارتش به انقلاب از هم پاشید

وی افزود: 19 بهمن نیز روز پیوستن نیروهای ارتش با پیشکسوتی نیروی هوایی به انقلاب است که در آن روز شالوده رژیم شاهنشاهی از هم پاشیده شد و ستون فقرات رژیم شاه از بین رفت.

جزایری به برنامه روز یکشنبه 15 بهمن اشاره و بیان کرد: در این روز با حضور سران روستایی جلسه‌ای در راستای اقتصاد مقاومتی تشکیل می‌شود که مدیران و مسئولان استانی و برخی از مسئولان کشوری حضور دارند و تسهیلاتی که با سود کم در راستای تولید و اشتغال جوانان در نظر گرفته شده توجیه می‌شود.

وی گفت: جوانان همت کنند و از تسهیلات برای اجرا و انجام کارآفرینی استفاده کنند تا همه با کمک یکدیگر آستین تولید در سنگر روستاها را بالا بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار