فرمانده سپاه امام رضا(ع) نسبت به سرمایه‌گذاری در روستاها تاکید کرد و گفت: در این راستا دولت نیز برنامه ریزی‌های خاصی را انجام داده و این مهم در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۹۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری در بازدید از پروژه‌های در حال ساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی تایباد و در جمع مردم اهل سنت روستای پشته این شهرستان افزود: ملت ایران اسلامی باید شکر گذار انقلاب و این نظام مقدس باشند چرا که ایران اسلامی به ما عزت و سربلندی داده است.

وی اظهار کرد: هر ایرانی با شنیدن نام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن افتخار می‌کند و این عزت و غرور در سایه جانفشانی و ریختن خون هزاران شهید به دست آمده که ما همه وظیفه داریم حافظ این آب و خاک باشیم.

وی به ایستادگی و صلابت ملت ایران در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: همه ما در هر دین و مذهبی که هستیم وظیفه داریم با یکدلی و یکپارچگی همیشه در صحنه‌های مختلف حضور داشته و با همدلی نقشه‌ها و افکار پلید دشمنان را آشکار کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه دین اسلام، دین وحدت و اجتماع است افزود: همه ما مسلمانان با عقاید و تفکرات همسو باید اصرار بر وحدت داشته باشیم تا بتوانیم با پشتوانه آن در جهت رشد و توسعه کشور گام برداریم.

وی به برخی اهداف برنامه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی اشاره کرد و گفت: یکی از مهترین اهداف این قرارگاه ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی و محروم است که بتواند نقش بسزایی در معیشت خانواده‌های محروم داشته باشد.

وی اظهار کرد: شناسایی استعداد و ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی باید مد نظر قرار گرفته و متناسب با توان موجود در هر روستا در جهت رونق اشتغال حرکت کرد که در این راستا بکارگیری نیرو‌های جوان در کنار استفاده از تجارب گذشته نقش مهمی ایفا می‌کند.

فرماندار تایباد نیز در این مراسم گفت: هدف اصلی مسئولان باید رفع نیاز‌ها و برطرف کردن مشکلات مردم مناطق مرزی و محروم باشد چرا که با رفع گوشه‌ای از سختی‌ها و مشکلات آن‌ها بخش عمده‌ای از معضلات و مشکلات کشور برطرف خواهد شد.
حسین شرافتی راد افزود: سرمایه گذاری در روستا‌ها از جمله مسائلی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در این راستا دولت نیز برنامه ریزی‌های خاصی را انجام داده و این مهم در اولویت قرار دارد.

وی به حضور و مشارکت مردم در اجرای طرح‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: مردم وقتی در اجرای طرح‌ها مشارکت و سهم داشته باشند احساس مالکیت خواهند کرد و برای حفظ و نگهداری آن‌ها نیز تلاش خواهند نمود.

وی اظهار کرد: امروز به برکت حضور مرزنشینان غیور امنیت پایدار در این منطقه حاکم شده و در سایه این امنیت تمام مسئولان و مدیران وظیفه دارند با تمام قوا به این مردم خدمت رسانی کنند.

هم اکنون ۳۸ طرح عمرانی و اشتغالزایی در ۱۰ روستای بخش مرکزی شهرستان تایباد شامل احیا و مرمت قنوات، احداث بند خاکی، جاده‌های ارتباطی و توسعه فضای مساجد در حال اجرا می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها