انقلاب هم ریزش و هم رویش دارد و خیلی ها به همراه امام بودند به زندان افتادند و شکنجه شدند اما اهداف دیگر داشتند و به امام و رهبری و نظام خیانت کردند؛برخی کسانی که شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه دادند را خداجو نامیدند و این مصداق ریزش های انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۹۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی" در خطبه‌های نماز جمعه امروز  ایلام گفت: دهه فجر و حوادث انقلاب نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در طول ۳۹ سال عمر با برکت خود ریزش و رویش هایی در سطوح مختلف داشته است، رویش ها و ریزش های این انقلاب را باید دید و باید غربالگری را کاملا مشاهده کرد؛ در زمان امام حتی مرجع تقلید داشتیم که تا قائم مقامی امام پیش رفت اما در برابر امام ایستاد و در فتنه ۸۸ رئیس جمهور، رئیس مجلس و نمایندگان مردود هم مشخص شدند و این از ریزش های انقلاب بود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: این افراد توسط غربالگر انقلاب امام و رهبری از دایره انقلاب خارج شدند اما رویش‌های نو به نو شاخه‌های درخت انقلاب را در قالب حسن باقری‌ها، تهرانی‌مقدم‌ها، شهریاری‌ها، احمدی‌روشن‌ها، رضایی‌نژادها، محسن حججی‌ها و … را به وجود آوردند.

 لطفی تصریح کرد: تبیین دستاوردهای ۳۹ ساله انقلاب و نظام برای نسل جوان توسط رسانه ملی و نخبگان حوزه‌های دانشگاه و حوزه لازم و ضروری است.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: در زمان کارگزاران گفتند ما باید با دنیا ارتباط برقرار کنیم و در سیاست خارجی حالت انفعالی گرفتند و در زمان اصلاحات شعار های انقلاب به فراموشی سپرده شد و انقلابی گری کمرنگ شد و برخی وقت ها نامه نگاری می کردند که پرچم آمریکا را در روز ۲۲ بهمن آتش نزنید.

وی تاکید کرد: بعد از رحلت امام، مدیریت بی بدیل رهبر فرزانه انقلاب، کشتی نظام را در دریای پر تلاطم حوادث نظام به ساحل نجات رساند.

خطیب جمعه ایلام ابراز کرد: حاکمان غرب همیشه بر طبل نمی توانیم ملت می کوبیدند اما ملت ما شعار ما می توانیم را با غنی سازی ۲۰ درصد و در هوا فضا به نمایش گذاشتند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: امروز قدرت موشکی ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته و این از رویش های انقلاب است.

خطیب جمعه ایلام اظهار کرد: انقلاب هم ریزش و هم رویش دارد و خیلی ها به همراه امام بودند به زندان افتادند و شکنجه شدند اما اهداف دیگر داشتند و به امام و رهبری و نظام خیانت کردند؛برخی کسانی که شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه دادند را خداجو نامیدند و این مصداق ریزش های انقلاب است.

لطفی عنوان کرد: آن کسانی که فتنه ۸۸ را پدید آوردند آیا در دایره نظام و انقلابند؟ امام فرمود اگر روزی دشمنان از شما تعریف کردند بدانید راه را اشتباه می روید، ولی مشاهده می شود الان هم رسانه های بیگانه با استناد به صحبت های برخی سیاسیون مردود در فتنه 88 هنوز در حال فتنه انگیزی در بین مردم هستند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام تاکید کرد: امام را شهید حججی ها شناختند ولی برخی تلاش می کنند تا آمریکا را بزرگ نشان دهند.

وی در پایان با تبریک قهرمانی ذبیح الله پور شیب در مسابقات جهانی کاراته گفت: به حمدالله امسال تعداد زیادی از ورزشکاران استان در عرصه های جهانی برای کشور افتخار آفرینی کردند که واقعا جای تبریک دارد.
 

 

ارسال نظرات