حجت الاسلام امین خالدی صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مورد احترام همه ائمه علیهم السلام بود.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۹۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛مراسم سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها. همزمان با اقامه نماز مغرب عشا در مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام)شهر مالخلیفه برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام امین خالدی با تسلیت این ایام و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: چگونه می توان در مورد شخصیت حضرت زهرای مریضه سلام الله علیها سخن گفت واقعا حرف وکلام گنجایش توصیف فضائل  این با نوی مقدس را ندارد.

وی ادامه داد:حضرت فاطمه زهرای سلام الله علیها عمر کوتاه ، زندگی ساده ، خانه محقر ولی از عظمتی بسیار بالا در نزد پروردگار عالم ، اولیا و انبیاء برخودار است.

حجت الاسلام خالدی افزود: سبب خلقت، مورد احترام  همه ائمه اطهار علیهم السلام بود و تاریخ همچون فاطمه سلام الله علیها، زنی را به خود ندیده است.

وی ادامه داد:حضرت صدیقه طاهره شهیده راه امامت و ولایت است ، این بانوی یگانه جهان اسلام ، در حمایت از امام زمانش حرکت کرد و دراین مسیر به شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام خالدی به روایتی از پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر اعظم  صلوات الله علیه و آله وسلم می فرمایند "روز قیامت دخترم فاطمه سلام الله علیها از کسی که او و فرزندانش را دوست دارند و دوستی خود را عملاً نشان می‌دهد شفاعت می کنند و خداوند هم شفاعت او را درباره ایشان می پذیرد و به بهشت شان می برد".

 اقامه نماز مغرب وعشاء .تلاوت کلام وحی /سخنرانی ذکر توسل .مداحی  وپذیرایی از برنامه های این مراسم بود

ارسال نظرات