خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ما سفت و محکم در مقابل فتنه‌ها خواهیم ایستاد، گفت: اجازه نخواهیم داد هیچ شخص یا مسئولی پای خود را از خط قرمزهایی که برای نظام و انقلاب و رهبری مشخص شده است فراتر بگذارد.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۷۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

اجازه نخواهیم داد هیچ‌کسی پای خود را از خط قرمزهای انقلاب فراتر بگذاردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نهاوند ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: زمان قبل از انقلاب حکومتی بر این کشور حکمرانی می کرد که در رأس این حکومت شخص منفوری به نام محمدرضاشاه پهلوی قرار داشت که دست نشانده دولت‌های استکباری و ظالم بود.

وی ابراز داشت: پیشکسوتان و بزرگانی که قبل از انقلاب و دهه‌های بعد از انقلاب را درک کرده‌اند باید به میان جوانان و نوجوانان بروند و تجربیات خود از انقلاب را در اختیار این نسل جوان قرار دهند تا این جوانان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب بیشتر آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان فتنه‌های زیادی را آغاز کردند از جمله آنها فتنه جنگ تحمیلی است که در اوایل انقلاب از طریق صدام و به دستور آمریکا به کشور و مردم تحمیل کردند اما به لطف خداوند و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) از این فتنه بزرگ و سخت با پیروزی گذشتیم.

وی افزود: دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و در هر برهه از زمان فتنه‌هایی را به ما تحمیل کرده‌اند مانند فتنه ٧٨، ٨٨ و ٩۶ اما با کمک خداوند و اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم پیروزمندانه از همه این فتنه‌ها گذر کرده‌ایم.

کریمی گفت: به گفته مقام معظم رهبری هر کشور یا شخصی دست یاری به سوی آمریکا و هم پیمانانش دراز کند سیلی خواهد خورد، همین مذاکراتی که از سوی تیم مذاکره با آمریکا صورت گرفت نتیجه اش چه شد؟ منجر به این شد که  طبق تعهداتی که در برجام الزام‌آور شده بود ایران به تمام تعهداتش عمل کند اما طرف‌های مقابل آیا به تعهداتشان عمل کرده‌اند؟

وی اظهار داشت: به تاریخ آمریکا نگاه کنید هر زمانی که دولتمردان ایران در مقابل آنها محکم ایستاده‌اند آنها عقب‌نشینی کرده‌اند اما زمانی که در مقابل آنها کوتاه آمده‌ایم باعث سو استفاده شده است بنابراین ما از مسئولین می‌خواهیم که در مقابل آنها محکم بایستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: مقام معظم رهبری نیروها را به سه دسته تقسیم کرده است، نیروهای انقلابی، نیروهای غیرانقلابی و نیروهای ضد انقلابی که ماهیت و شاکله نیروهای ضد انقلاب برای همه مشخص است که نه انقلاب، نه رهبری و نه قانون اساسی را قبول دارند.

وی ادامه داد: نیروهای انقلابی یکسری شاخصه‌هایی دارند که مهمترین آنها این است که حامی و مطیع ولایت هستند اما نیروهای غیر انقلابی به ظاهر نسبت به ولایت محبت دارند اما اطاعت ندارند و هرجا به نفعشان باشد اطاعت می‌کنند و هرجا به ضررشان باشد اطاعت نمی‌کنند.

کریمی با بیان اینکه ما سفت و محکم در مقابل فتنه‌ها خواهیم ایستاد، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف سپاه حفظ ارزش‌های انقلاب و محافظت از دستاوردهای انقلاب است و اجازه نخواهیم داد هیچ شخص یا مسئولی در این شهرستان پای خود را از خط قرمزهایی که برای نظام و انقلاب و رهبری مشخص شده است فراتر بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات