خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان با اشاره به ساخت پروژه‌های عمرانی به همت بسیج سازندگی در مناطق محروم استان همدان گفت: در سال جاری تعداد 40 پروژه کوچک و عام المنفعه در سطح استان اجرا شده است.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۳۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

اجرای 40 پروژه کوچک و عام‌المنفعه به همت بسیج سازندگی در همدانشهرام صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص فعالیت‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان در سال جاری اظهار داشت: از فعالیت‌های مهم بسیج سازندگی استان فعالیت‌های عمرانی در زمینه‌های ساخت و ساز، مرمت ، بازسازی و بهسازی است.

وی تصریح کرد: از مهمترین اقدامات عمرانی صورت گرفته در سال جاری تعداد 40 پروژه کوچک و عام المنفعه اجرا شده است که می‌توان به مرمت و بازسازی تعدادی از مساجد استان، ساخت غسالخانه، مرمت و بازسازی گلزار شهدا، ساخت زمین فوتبال، آبرسانی به روستاها، ساخت خانه عالم، ساخت پل روستایی و ... اشاره کرد که توسط بسیج سازندگی استان انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه افزود: المان گلزار شهدای تپه ابوذر نهاوند که با طراحی خاص و ویژه‌ای ساخته شده است از پروژه‌های بود که در هفته بسیج به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: پروژه های عمرانی که بسیج سازندگی مسئولیت ساخت و ساز آنها را برعهده می گیرد غالبا پروژه هایی هستند  که در مناطق محروم قرار دارند.

*تهیه و توزیع 15 سری جهیزیه برای زوج‌های جوان توسط بسیج سازندگی همدان

صادقی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و دریافت اعتبار لازم برای فعالیت‌های غیرعمرانی تصریح داشت: خوشبختانه مقرر شد که 100 میلیون تومان اعتبار در دو مرحله به بسیج سازندگی استان برای انجام فعالیت‌های محرومیت‌زدایی اختصاص یابد.

وی در ادامه گفت: با اختصاص مرحله اول این اعتبار که 50 میلیون تومان بود اقدام به تهیه و توزیع 7 سری جهیزیه شامل ماشین لباسشویی، فرش، تلویزیون، اجاق گاز، سرویس قابلمه، سرویس آکروپال، سرویس اورانوس، سرویس پذیرایی، میوه خوری و ... به ارزش 24 میلیون و 500 هزار تومان کردیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اضافه کرد: همچنین تهیه و توزیع 58 بسته معیشتی به ارزش 8 میلیون و 700 هزار تومان دیگر اقدام صورت گرفته در راستای محرومیت‌زدایی بود که در شهریور ماه سال جاری و در هفته امامت و ولایت صورت پذیرفت.

وی افزود: در راستای محرومیت‌زدایی 50 بسته البسه شامل کاپشن، شلوار، پیراهن، لباس ورزشی، کفش ، کلاه و دستکش زمستانی و 100 بسته لوازم التحریر  به ارزش 15 میلیون تومان تهیه شد و قبل از آغاز سال تحصیلی توسط بسیج سازندگی بین  دانش  آموزان و افراد نیازمند توزیع شد.

صادقی گفت: مرحله دوم اعتبار محرومیت زدایی استان به مبلغ 50 میلیون تومان اختصاص یافته و انشاءالله در دهه فجر اقلام تهیه شده که شامل 8 سری جهیزیه، 58 بسته معیشتی، 50 بسته البسه،100 سری لوازم التحریر می باشد بین افراد نیازمند شناسایی شده توسط بسیج سازندگی نواحی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات