خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود گفت:امام راحل انقلاب را به پشتیبانی مردم ایجاد کردند و امروز دشمن می‌خواهد با فشار، تحریم و تهدید مردم را خسته کند.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۱۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود که در مصلی مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد، با بیان اینکه برکات و نعمات امروز کشور مدیون امامت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) در آن دوران و مقام معظم رهبری در دوران بعد از رحلت امام است، اظهار کرد: اگر خداوند به انسان نعمتی را عطا می‌کند، باید شکرگزار آن نعمت باشد و نعمت ولایت فقیه بسیار ارزشمند است و باید همگان مراقب باشیم که این نعمت را از دست ندهیم.
وی با بیان اینکه امام راحل این انقلاب را به پشتیبانی مردم ایجاد کردند، بیان کرد: حفظ این نظام هم به دست خود مردم است و باید در این مسیر تلاش کرد و به فرمود: ه امام در این کشور هیچ‌کس مصونیت ندارد و هرکه از مسیر انقلاب منحرف شود به دست خود مردم کنار زده می‌شود و مردم با کسی تعارف ندارند.
امام جمعه شاهرود خطاب به مدیران بیان کرد: دوران مسؤولیت فرصت کوتاه و نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده است و باید با توجه به خدا در قالب عبادت و توجه به مردم در قالب خدمت قدردان این نعمت بود.
امینی با تأکید بر اینکه بهترین قدردانی و شکرگزاری در قبال نعمت مسؤولیتی که خداوند به ما عطا کرده است خدمت به مردم است، افزود: مردم خدمت صادقانه و خادم صادق را فراموش نخواهند کرد.
وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصتی است تا اهداف و دستاورد‌های انقلاب بیان شود، گفت: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب شما مردم هستید که در طول این قریب به چهل سال عمر انقلاب از این نظام و انقلاب پشتیبانی و حمایت کرده و همیشه در صحنه حاضر بودید و خواهید بود.
امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواهد با فشار و تحریم و تهدید شما مردم را خسته کند، افزود: باید مراقب و هوشیار باشید که دشمن امروز توطئه‌ای خطرناک دارد و می‌خواهد با گسست بین مردم، نظام و دلسردکردن شما مردم کاری که در سال ۵۷ کردید و رژیم شاهنشاهی را سرنگون کرده و انقلاب اسلامی را بنا نهادید پشیمان از مسیر کند و در مقابل نظام قرار دهد که البته تاکنون شکسته خورد و خواهد خورد.
امینی اضافه کرد: دشمن کارش دشمنی است و ما باید مراقب باشیم و با اتحاد و تلاش و کوشش در جهت برطرف‌کردن مشکلات و موانعی کشور توطئه‌های او را خنثی کنیم و این عزم ملی همه را می‌طلبد.
وی با اشاره به‌سوی کوثر و خیر کثیری که خداوند در آن به پیامبر وعده داده است، اظهار کرد: یکی از مصادیق خیر کثیری که خداوند به پیامبر وعده داده بود نسل با برکت پیامبر از حضرت فاطمه (س) است که علی‌رغم دشمنی‌های مختلف دشمنان اسلام علیه پیامبر اکرم، حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) امروز آثاری از آن‌ها نیست و مکتب ناب محمدی تداوم یافت و امام خمینی (ره) نیز از سلاله پاک حضرت زهراست که نه‌تن‌ها برای کشور ما بلکه برای جهانیان خیر فراوانی را به ارمغان آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها