خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در امیدیه

کد خبر: ۸۹۸۲۷۰۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از امیدیه،امروز صبح همایش پیاده روی خانوادگی با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولین از محل مسجد جامع شروع و در پارک کوهستان به پایان رسید

محمدرضا شریفات شهردار جوان امیدیه در این همایش گفت: با توجه به آلودگی های زیست محیطی که از قِبَل صنعت نفت؛ امیدیه به آن دچار شده است، انتظار میرود مسئولین نفتی علی الخصوص مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری خدماتی جهت رفع معزل آلودگی های زیست محیطی ارائه نمایند.

محمدرضا شریفات افزود: برای بالابردن کیفیت سطح زندگی و افزایش شادی و نشاط ما میبایست یک شهر پیاده مدار داشته باشیم که در آن مردم بتوانند در آن برای انجام تمام فعالیت های روزمره از خودرو استفاده نکنند.

شهردار امیدیه اظهار داشت: ما در این دوره تصمیم گرفتیم، شهر امیدیه را به صورت پایلوت در استان خوزستان به عنوان یک شهر پیاده مدار طراحی کنیم که ان شاالله بتوانیم خودرو را از فعالیت های روزمره همشهریان حذف کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در این همایش افزود: سعی داریم زیرساخت های پیاده روی را در سطح شهر امیدیه به وجود بیاوریم تا شاهد شهری سرزنده، شاداب و با نشاط باشیم.

گفتنی است در پایان این همایش که بصورت زنده از شبکه سوم سیما و شبکه استانی خوزستان به روی آنتن رفت به نفرات برتر از میان شرکت کنندگان در قرعه کشی جوایز نفیسی اهدا شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها