به همت پایگاه حضرت ام البنین(س) صورت گرفت؛
بسیجیان پایگاه حضرت ام البنین(س) حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س) در قالب طرحی ماهانه کمک‌های خود را به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت اهدا می کنند.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۹۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  مهربانی سن و سال نمی‌شناسد، به ویژه در دین مبین اسلام به عنوان دین محبت و عشق، کمک به هم‌نوع در رأس امور مسلمانان و جامعه اسلامی قرار دارد؛ در کنار مراسم مختلفی همچون جشن نیکوکاری، عاطفه‌ها، اکرام ایتام و ... در راستای تکریم فرهنگ حلم و با هدف ترویج فرهنگ احسان، گذشت و فداکاری، کمک به نیازمندان، احیای حس انسان دوستی، پایداری کمک سراسری به مردم ایران و ترویج فرهنگ کمک به هم‌نوع در قالب طرحی ماهانه بسیجیان پایگاه حضرت ام البنین(س) حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر (س) کمک‌های خود را به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت اهدا می کنند.

جوشش مهربانی بسیجیان برای کمک به نیازمندان

مسئول این طرح در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : بصورت ماهیانه سبدهای موادغذایی را که با کمک خیران و همکاری جمعی از بسیجیان پایگاه تهیه شده، بین نیازمندان به‌ویژه خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست، معلولان، زندانیان، سالمندان و بیماران نیازمند توزیع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در این طرح سبدهای غذائی شامل انواع مواد خوراکی همچون گوشت، مرغ، روغن، برنج، پنیر، خرما و قند بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود،گفت :امید است که با همت مسئولان و همچنین کمک بسیجیان دیگر پایگاه ها بتوانیم کمک‌های خوبی را جهت رفع نیاز افراد بی‌بضاعت جمع‌آوری کنیم و هر چه بیشتر و بهتر در جهت خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه گام برداریم.

 

خبرنگار بسیجی : آرین

ارسال نظرات
پر بیننده ها