خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت مهدی‌شهر خبر داد

اجرای بیش از 61 عنوان ویژه‌برنامه دهه فجر در مهدی‌شهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهدی‌شهر از اجرای بیش از 61 عنوان ویژه‌برنامه به مناسبت دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۹۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

حسن ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر، مقدمه پیروزی حق‌طلبان در طول تاریخ بود که با سیل خروشان مردم به رهبری امام راحل به انسجام رسید که مردم به خیابان‌ها آمدند و با سد پولادین خود دنیای استکبار را درهم ریختند و حق‌طلبی و حق‌خواهی ملت را در دنیا بیمه و به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر دهه‌ای است که خون بر شمشیر پیروز شد و مردم با نوای الله‌اکبر بر توپ و تانک دنیای استکبار ایستادند و پیروز شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهدی‌شهر اضافه کرد: دهه فجر یادآور آزادگان تاریخ است که ملتی با دست‌خالی اما با انسجام، وحدت، یکپارچگی و با رهبری بزرگ‌مردی فرزانه توانستند با ایمان برکفر و حق بر باطل و عدالت برظلم چیره گردند و زنجیر اسارت را از گردن برداشته و لباس آزادی بپوشند.

ذوالفقاری افزود: دهه فجر یادآور فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و گذشته‌ای پیروزی‌آفرینی است که هرگز از ذهن‌ها بیرون نمی‌روند و به فراموشی سپرده نمی‌شوند.

وی به‌روزشمار دهه فجر و تشریح برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: بیش از 61 عنوان ویژه‌برنامه به مناسبت دهه فجر در مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

گل‌باران و غبارروبی مزار شهدا در 3 شهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهدی‌شهر، عنوان روز دوازدهم بهمن را انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و ولایت فقیه و رهبری عنوان کرد و گفت: در این روز برنامه گل‌باران و غبارروبی مزار شهدا در سه شهر درجزین، شهمیرزاد و مهدی‌شهر و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، رژه موتوری نیروهای مسلح در سطح شهر، فراخوان پیاده‌روی رزم شبانه، دیدار اعضای شورای هم‌اندیشی و بسیجیان عشایر با امام جمعه، فراخوانی و حفظ انسجام گردان بیت‌المقدس، زنگ انقلاب در سطح مدارس مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

ذوالفقاری، 13 بهمن را روز انقلاب اسلامی، تربیت قرآنی، تحکیم بنیاد خانواده و منزلت زن مسلمان دانست و گفت: در این روز آموزش مهارت‌های زندگی در شبستان مسجد اعظم دروازه شهمیرزاد، نشست روشن‌گری با حضور کاتب نماینده مجلس و برنامه جشن انقلاب اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه چهاردهم بهمن‌ماه با نام انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی نامگذاری شده است، گفت: برنامه‌های این روز برگزاری نشست بصیرتی ویژه خواهران اصناف در دارالقرآن مهدی‌شهر، برگزاری نشست روشن‌گری ادارات و یادواره شهدا از برنامه‌های این روز است.

افتتاح پایگاه بین‌الحرمین درجزین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم‌سالاری دینی، روزشمار 15 بهمن است که برنامه‌های اجرایی در این روز تقویت و توسعه تیم روشنگری حوزه و پایگاه، افتتاح پایگاه بین‌الحرمین درجزین، برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، گردهمایی حلقه‌های صالحین، برگزاری نشست امر به معروف و نهی از منکر ویژه واحدهای صنفی، جشنواره غذا، یادواره شهدا، نشست روشنگری با حضور سیدمفید حسینی، معاون حوزه علمیه کشور در این روز برگزار می‌شود.

ذوالفقاری، انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومت ملی و تولید ملی و اشتغال را روزشمار پنجمین روز دهه فجر عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری تفسیر قرآن، نشست سرگروه‌ها با والدین متربیان همراه با برگزاری کلاس آسیب‌های اجتماعی برای والدین، محفل انس و مودت پیشکسوتان از برنامه‌های این روز است.

وی با اشاره به‌روزشمار 17 بهمن گفت: انقلاب اسلامی، گفتمان اسلامی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی این روز نامگذاری شده و برنامه‌های اجرایی در این روز افتتاح ساختمان پایگاه شهید صفایی، نهضت روشنگری، برگزاری نشست روشنگری ادارات و مراسم جشن برگزار می‌شود.

اجرای برنامه‌های رزمی پایگاه‌ها و جشن انقلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهدی‌شهر، روزشمار 18 بهمن را اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیت پایدار عنوان کرد و گفت: در این روز مسابقات ورزشی، اجرای برنامه‌های رزمی پایگاه‌ها و جشن انقلاب برگزار می‌شود.

ذوالفقاری گفت: انقلاب اسلامی، ایمان و جهاد و شهادت، از روزشمار هشتمین روز دهه فجر است که برنامه میهمانی لاله‌ها، دیدار از خانواده خلبان شهید به مناسبت روز نیروی هوایی در این روز اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: بیستم بهمن‌ماه با عنوان انقلاب اسلامی، وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است که در این روز برنامه‌های یادواره شهدای پایگاهی و جشن انقلاب، نهضت روشنگری برگزار می‌شود.

اجرای عملیات نورافشانی در مهدی‌شهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهدی‌شهر گفت: این روز با عنوان انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف نامگذاری شده که برنامه گرامیداشت دهه فجر و جشن انقلاب و اجرای عملیات نورافشانی به اجرا درخواهد آمد.

ذوالفقاری گفت: روز 22 بهمن با نام انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است که در این روز برگزاری ایستگاه صلواتی در شهرهای مهدی‌شهر و درجزین و شهمیرزاد، اهدای جوایز به برندگان مسابقه دل نوشته‌ای برای رهبرم، مسابقات موضوعی شباب و شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه است.

وی همچنین گشت‌های عملیاتی محور، اکران فیلم‌های جشنواره عمار با موضوع انقلاب و استکبارستیزی، دیدار از خانواده شهدا، گشت‌های قشلاقی، برگزاری مسابقات ورزشی و کارگاه مهارت برای دختران را از دیگر برنامه‌های مهم در این دهه عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها