به همت سپاه ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد ؛

ویژه برنامه به مناسبت سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی

در آستانه سالگرد ورود حضرت امام (ره)به میهن اسلامی ویژه برنامه ای با عنوان گرامیداشت سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پایوران و سربازان سپاه ناحیه امام حسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۸۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلین مظلوم در مراسم گرامیداشت سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پایوران و سربازان سپاه ناحیه امام حسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد ضمن گرامیداشت سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم ایران با سلاح ایمان خود توانستند در مقابل اسکتبار، ایستادگی کنند و نهال انقلاب را امروز به درختی تنومند تبدیل کنند.

مظلوم به تقارن نخستین روز دهه فجر با ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: این تقارن معنویت و نورانیت دهه مبارک فجر را بیشتر کرده است و تلاش شده است برنامه‌های اجرایی موجب حفظ شان ایام فاطمیه باشد.

وی افزود: مهمترین هدف برگزاری مراسم ایام دهه فجر انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری به نسل جوان است که با تلاش و کوشش مسئولان و اجرای برنامه ها امیدواریم در انجام این مهم موفق خواهیم شد.

حجت الاسلام مظلوم  تصریح کرد: حفظ وحدت و عدم خودباختگی در برابر غربیان در عصر کنونی بیش از پیش لازم و ضروری است و دشمن در تلاش است که این واقعه را در اذهان مردم کم‌رنگ ساخته و آنان را به سوی بی‌تفاوتی به بهار انقلاب سوق دهد.

وی در پایان ایمان و بصیرت را موتور محرک انقلاب اسلامی دانست و افزود: باید در راستای اعتلای هر چه بیشتر نظام و کشور دانش‌آموزان تلاش کنند تا محتواهای انقلابی و علمی تولید کنند تا به الگویی برای نسل‌های کشورهای دیگر تبدیل شوند.

 

 
خبرنگار بسیجی : وجیهی
ارسال نظرات
پر بیننده ها