کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مهمترین مولفه انقلاب جوانان جامعه هستند اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری مدظله العالی جوانان در هر جامعه کشوری محور حرکت هستند.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۶۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی و عضو انجمن جوانان انقلابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تسلیت دهه حزن و اندوه حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامی داشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی واژه‌ای است که اهمیت آن کمتر بر ما مشخص شده، شاید اگر نگاهی به کشورهای اطراف بیندازیم بیشتر معنای آن را درک خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کشورهایی که معنای انقلاب یا به تعبیر دیگر دگرگونی را درک کرده‌اند میبینیم که چگونه گرفتار ظلم و ستم طاغوتی شده اند عنوان داشت: در ضرورت تبیین اهداف انقلاب اسلامی در جامعه همین بس که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند: ملت ما باید قدرت و منطقی را که در سای اسلام و وحدت و مجاهدت بدست‌آورده است را حفظ کند.

کارشناس سیاسی استان خاطرنشان کرد: شاید در اهمیت انقلاب اسلامی این روایت در ذهن ما تداعی شود که پیامبر اکرم صل الله علیه و آله و سلم فرمودند دو نعمت مجهول است که آن دونعمت سلامتی و امنیت می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی تصریح کرد: امنیت و سلامتی همان مواردی هستند که مردم از آن‌ها غافل شده‌اند و زمانی می‌توان آن را درک کرد که دچار حادثه‌ای هرچند کوچک همچون اتفاق در مجلس شورای اسلامی بیفتد.

وی بیان داشت: ما با تلنگری هرچند کوچک می‌توانیم متوجه شویم که امنیتی که ذیل سایه انقلاب اسلامی وجود دارد بسیار بسیار ارزشمندتر از هرچیزی می‎باشد.

عضو انجمن انقلابی استان گفت: پیشرفت‌های علمی، تبلیغاتی، فضایی و ... همه و همه در ذیل سایه‌ی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است و ادامه می‌یابد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مهمترین مولفه انقلاب جوانان جامعه هستند اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری مدظله العالی جوانان در هر جامعه  کشوری محور حرکت هستند.

اسماعیلی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف در تبیین اهداف انقلاب برای جوانان امروزی ایجاد روحیه انقلابی و انقلابی گری این که باید به خوبی به آن پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که باید به آن پرئاخته شود این است که باید بین انقلاب اسلامی و مشکلات موجود در جامعه در زمینه‌های مختلف تفاوت قائل شویم.

عضو انجمن جوانان انقلابی گفت: مشکلاتی از جمله اختلاس، حقوق‌های نجومی و ... در جامعه وجود دارد و این به دلیل بی‌تدبیری برخی مسئولین در جامعه بوجود می‌آید و موجب بدبینی افراد به انقلاب اسلامی می‌شود.

ارسال نظرات