حجت الاسلام دکتر معارفی در دوّمین شب سوگواری سال روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد امام خمینی (ره) وحدتیه با بیان این که دوستی با اهل بیت علیهم السلام ملاک سنجش ایمان است برخی از نشانه های دوستداران امیرالمؤمنین علی (ع) را برشمرد.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۳۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
دوستی با اهل بیت علیهم السلام ملاک سنجش ایمان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، وی در جمع عزاداران هیأت عشاق الحسین وحدتیه به نشانه ها‌ی دوستداران امیرالمؤمنین علی (ع) اشاره و اظهار کرد: اوّلین نشانه دوستداران امیرالمؤمنین علی (ع) این است که از نظر اعمال و گفتار نیز مانند آن‌ حضرت باشد و کسی نمی‌تواند ادعا کند دوستدار امیرالمؤمنین (ع) است ولی مطابق با رفتار و گفتار ایشان عمل نکند.
این سخنران مذهبی افزود: از دیگر نشانه‌های دوستداران امیرالمومنین علیه السلام این است که دوستداران اهل بیت (ع) را دوست داشته و نسبت به تکریم و بزرگداشت اهل بیت و شرکت در مجالس فاطمی تعصب و تاکید کند و به نیابت از آن‌ها هدیه و صدقه بدهد ولی کسانی که در مسایل جزیی با دوستان انقلابی و هم هیاتی‌های خود کینه و کدورت پیدا می‌کنند نباید خود را از محبین اهل بیت (ع) بدانند.
دکتر معارفی ضمن انتقاد از برخی مسئولین که به خود اجازه می‌دهند از امام معصوم (ع) انتقاد کنند، خاطر نشان کرد:خدا غیرتش به اهل بیت (ع) شدید است و کسانی که اهل بیت علیهم السلام را زیر سوال می‌برند مطمئن باشند سیلی خواهند خورد، زیرا خدا عصمت مطلقه به آن‌ها داده است و امامان معصوم از هر گونه خطا و اشتباهی مبرا هستند.
مسلم جعفری ذاکر اهل بیت در دومین شب سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها به سوگواری و مدیحه سرایی پرداخت و اعضای هیات عشاق الحسین در شهادت ماتم گونه بی بی دو عالم گریستند.
ارسال نظرات