خبرهای داغ:
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شهر مشارکت، امید و شکوفایی از جمله محورهای برنامه در مدیریت شهری است، گفت: اصلاح نظام پاسخگویی به شهروندان یک ضرورت است لذا این هدف مدیریت شهری شاهرود با جدیت پیگیری می شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۱۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی در نشست صمیمانه با نماینده شهرستانهای شاهرود و میامی و هیات همراه که در سالن جلسات شهرداری به مناسبت اولین روز از ایام الله دهه فجر برگزار شد، با بیان اینکه باید از ظرفیت مشارکت مردمی در راستای توسعه شهری استفاده کرد و آن را تبدیل به فرصت نمود، افزود: کمترین وظیفه ما در قبال شهروندان پاسخ گویی صحیح و درست در ظرفیت زمانی کوتاه است چرا که مردم تنها حامی و پشتوانه مدیریت شهری به شمار می روند.
وی ضمن این مطلب که با توجه به سیستم نظام پاسخگویی در مدیریت شهری شاهرود اقدام به تهیه فولو چارت (مراحل زمانبندی شده در انجام امور) و سالم سازی شده است و به شدت از سوی شخص اینجانب نظارت می شود، ابراز داشت: هر مسئولی موظف است مشکلات، آسیب ها و نواقص را در سازمان شناسایی و در راستای آن تدابیری اندیشیده و به اجرا در آورد چرا که این موضوع قطعا مشکلات را بر طرف و اعتماد مردم را احیا خواهد کرد.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه هر اقدامی که در مجموعه مدیریت شهری شکل گرفته در جهت توسعه شهر و ارتقای مشارکت مردمی بوده است، اظهار داشت: هر مسئولی که در مدیریت شهری است باید خود را موظف بداند در همه ابعاد مدیریتی اعم از عمرانی ، فضای سبز، حمل و نقل، اجتماعی، فرهنگی،سلامت و ایمنی بودن شهر بر مبنای این راهبرد نسبت به مدیریت شهر اقدام نماید.
احمدی با بیان اینکه اخلاق مداری باید اولویت و سر لوحه کارکنان شهرداری شاهرود قرار گیرد ، بیان داشت: رضایت و اعتماد مردم به شهرداری یعنی حمایت، تقویت، عزت و موفقیت شهرداری در راه رسیدن به توسعه شهری که این بالاترین هدف ما است و برای رسیدن به آن باید از هیچ کوششی دریغ نکرد.
وی ضمن این مطلب که اقدامات شهرداری در سه حوزه کاری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی شده است ، عنوان داشت: مجموعه اقدامات کوتاه مدت در شش ماهه اول خدمات شهری، رسیدگی و برطرف کردن فرسودگی های شهری در حوزه های فضای سبز، عمران، نوآوری مبلمان شهری، زیبا سازی و توجه به محلات و محله محوری در راستای فعالیت های فرهنگی و ورزشی و طرح استقبال از بهار خلاصه شده که با تمام توان در این راه اقدام شده است.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شهری سالم، محور توسعه را رقم خواهد زد، اعلام داشت: تمام سعی خود را مبنی بر تحقق سلامت و نشاط اجتماعی به کار خواهیم بست تا در راستای ارتقای سطح نشاط شهروندان به گونه ای ظاهر شویم که زمینه های ایجاد فضای بروز خلاقیت ها و بهره مندی از استعدادهای شهروندان را فراهم کنیم و این در دستور کار شهرداری قرار دارد.
احمدی با بیان اینکه نشاط اجتمایی یکی از مولفه های مهم شهری سالم به شمار می رود، گفت: امیدواریم موجبات توسعه،آرامش و امنیت سطح شهر را فراهم کرده چرا که معتقدیم با برنامه ریزی های صحیح و مدون می توانیم شور و نشاط در سطح شهر را ایجاد کرده و از بروز رفتارهای پر خطر و هنجارهای اجتماعی جلوگیری کنیم.
وی ضمن این مطلب که اقدامات مدیریت شهری در حوزه بلند مدت در راستای کارهای زیر ساختی عبور و مرور و فضای سبز و عمران است، افزود: با مطالعات و تحقیقات وسیع در راستای زیر ساختها ی عبور و مرور اولین کلنگ پروژه غیر همسطح در پایان خرداد ۹۷به زمین خواهد خورد.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه طرح های گردشگری و سرمایه گذاری از اولویت های مدیریت شهری در راستای اقدامات زیر بنایی برنامه ریزی شده است، ابراز داشت: ارائه بسته های مناسب در سرمایه گذاریها ، اطلاعات، آنالیز و طرح اولیه در دست اقدام است که امیدواریم با مشارکت سرمایه گذاران بتوانیم گامهای بلندی را در این زمینه برداریم.
احمدی در پایان با بیان اینکه طولانی شدن اتمام پروژه های شهری تحمیل هزینه به شهروندان است، اظهار داشت: اتمام طرحهای نیمه کاره و پروژه های جدید با تابلوی روز شمار از وظایف اینجانب است چرا که با انجام این وظیفه سرمایه مردم به نتیجه خواهد رسید.
بازدید از تمامی قسمتهای شهرداری شاهرود توسط نماینده فهیم مردم شهرستانهای شاهرود و میامی و هیات همراه با حضور شهردار شاهرود و مسئولان مدیریت شهری و همچنین تقدیر و تشکر نماینده فهیم مردم شهرستانهای شاهرود و میامی از اقدامات بجا و به حق شهردار خلاق و اخلاق محور شاهرود در نشت صمیمانه صورت گرفت .
ارسال نظرات
پر بیننده ها