رئیس حوزه های علمیه خواهران استان همدان عنوان کرد
رئیس حوزه های علمیه خواهران استان همدان گفت: «اخلاص» رمز موفقیت مداحان و مدیحه سرایان در دنیا و آخرت است.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۱۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
«اخلاص» رمز موفقیت مداحان و مدیحه سرایانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام فاضلیان در نهمین همایش سراسری بسیج مداحان که در کانون بسیج برگزار شد «اخلاص» را رمز موفقیت مداحان و مدیحه سرایان در دنیا و آخرت برشمرد و اظهار داشت: مداحی یک عبادت است و اگر دشمن در این عرصه نفوذ کند به طور قطع ضربه خواهیم خورد.
 
وی با اشاره به فرموده امام راحل که نگذارید انقلاب به دست نا اهلانش بیافتد، عنوان کرد: در این صورت ما به طور قطع شکست خورده هستیم بنابراین ضروری است هر کسی در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار دارد برای حفظ و حراست از انقلاب تلاش کند و مداحان نیز در این خصوص وظیفه دارند.
 
رئیس حوزه های علمیه خواهران استان همدان با بیان اینکه رمز موفقیت امام راحل اخلاص بود، گفت: اگر اخلاصی نباشد توفیقی حاصل نمی شود و هرکس در مسئولیت و خدمتش خلوص نیتش را بالا ببرد خداود متعال بهترین مصلحت ها را برایش رونمایی خواهد کرد.
 
وی اضافه کرد: امام (ره) به واسطه اخلاصش هیچ گاه از خود دم نزد و خود را مطرح نکرد و تنها کارهای صورت گرفته را به خدا و مردم نسبت می داد که نتیجه ان موفقیت و دست یافتن به پیروزی بزرگ بود.
 
فاضلیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شوهانی با عنوان اینکه ایشان تنها رضای خدا را مد نظر قرار داشت، گفت: ما در جبهه و جنگ شهدایی داشتیم که تنها رضایت خداوند را طلب می کردند به طوری که تمام وجود شهید سیدرضا حسینی از شهدای مداح استان همدان را شرحه شرحه می کردیم چیزی جزء خلوص نیت در آن نمی یافتیم.
 
وی با بیان اینکه تاثیرگذاری در کار مداحی تنها با خلوص نیت تاثیرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: اخلاص رمز و رازی از اسرار خداوند است و این را به هر شخصی عطاء نمی کند.
 
رئیس حوزه های علمیه خواهران استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اثرگذار حاج مجتبی روشن روان رئیس سازمان سازمان بسیج مداحان استان همدان در زمان تصدی مسئولیت یادآور شد: ارتقاء رتبه مایه غرور ایشان نمی شود و فعالیت ایشان در سطح ملی به طور قطع به نفع استان و کشور خواهد بود که خود افتخاری برای استان است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات