خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور کادرسازی و جانشین سازی را از اولویت‌های برنامه‌های سازمان بسیج مداحان در سال ۹۷ برشمرد.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۰۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳

کادرسازی و جانشین سازی از اولویت‌های سازمان بسیج مداحان به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاج مرتضی روشن روان در نهمین همایش سراسری بسیج مداحان که در کانون بسیج برگزار شد با بیان اینکه در شرایط امروزی شاعران و مداحان زیر ذره بین فضا‌های مجازی و حقیقی قرار گرفته اند، اظهار داشت: امیدواریم در مسیر رسیدن به اهداف آنچه را که خداوند طلب می‌کند بتوانیم محقق کنیم.

وی با بیان اینکه در پذیرش مسئولیت ریاست سازمان بسیج مداحان رندانه عمل کردم، افزود: انگیزه اصلی بنده برای قبول مسئولیت در این راستا بود که شاید بتوانم ذره‌ای از دغدغه‌های رهبری در این عرصه را کم کنم.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور به تشریح رسالت سازمان بسیج مداحان در سال آتی اشاره و عنوان کرد: با توجه به سه شکست سیاسی که در سال‌های دوم خرداد سال ۷۶ و در سال‌های ۹۲ و ۹۶ داشتیم برنامه‌های جدیدی را برنامه ریزی و پیش روی خود قرار داده ایم تا بتوانیم اثرگذاری قابل توجهی در جامعه در عرصه مداحی داشته باشیم.

وی کادرسازی و جانشین سازی را از اولویت‌های برنامه‌های سازمان بسیج مداحان در سال ۹۷ برشمرد و بیان داشت: تاکنون فعالیت به این صورت بود که ما بر روی والدین و پیشکسوتان تمرکز می‌کردیم تا به واسطه آن‌ها جوانان را تحت شعاع قرار دهیم، اما در سال آینده تمرکز و سرمایه گذاری ما بر روی نوگلا ن، نوجوانان و جوانان برای تربیت مداح خواهد بود که این روش به طور قطع تاثیرگذاری قابل توجهی خواهد داشت.

روشن روان اضافه کرد: در این خصوص باید بتوانیم یک برنامه جامع با تعریف محتوا ارائه دهیم که این یک برنامه ۶ ساله است و در کشور به واسطه آن شاهد معجزه‌ای خواهیم بود که البته منوط به این است که از برنامه‌های که ارائه می‌دهیم تا چه حد حمایت خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام در راستای ضربه زدن به انقلاب و کشور از جوانان و نوجوان جهت تحت شعاع قرار دادن خانواده‌ها استفاده می‌کنند یادآور شد: متاسفانه ما در کشور نتوانستیم به خوبی از نوجوانان و جوانان استفاده کنیم و این خلاء امروز جامعه ما است.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد بسیج گفت: حضرت آقا فرمودند: «ما دیگر ارتش ۲۰ میلیونی نمی‌خواهیم؛ شما ۸ میلیون یعنی برابر ۱۰ درصد از جامعه را بسیجی پای کار انقلاب ایجاد کنید» که ما باید در این راستا به طور جد وارد عمل شویم.

وی خاطرنشان کرد: ما به این عشق زنده ایم که خدمت کنیم و هرجا که وظیفه بود و قدرت اثرگذاری داشتیم خدمتی ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات