خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمن می‌خواهد با ترفندهای مختلف اثرگذاری مداح برای حفظ استمرار انقلاب اسلامی کم کند که در این راستا لازم است جامعه مداحان نقش سازندگی خود را در جامعه داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۸۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن اثرگذاری مداح برای حفظ استمرار انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  سردار مظاهر مجیدی در  نهمین همایش سراسری بسیج مداحان که در کانون بسیج برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌هاس مردم غیور ایران است که برای انقلاب اسلامی تا پای جان وارد صحنه شدند.

وی با اشاره به عوامل تاثیرگذار در راستای پیروزی انقلاب اسلامی، نقش  مداحان در عرصه‌های انقلاب و دفاع مقدس را مهم و تاثیرگذار دانست و عنوان کرد: عوامل اصلی پیروزی انقلاب برای استکبار جهانی مورد سوال بود  به طوری که در سال 60 و 61 در یکی از دانشگاه‌های آمریکا برترین پایان نامه سال با موضوع ویژگی‌های ولایت فقیه انتخاب شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی به مشاهده استمرار انقلاب اسلامی به دنبال  کشف عوامل اصلی در حفظ این استمرار بود، گفت : آنها  مداح را به عنوان یکی از قوه‌ها و موتور‌های متحرک انقلاب اسلامی شناسایی کردند که راز این در دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه نقش مداحان در دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار و اثربخش بود، اضافه کرد: ما در طول 8 سال دفاع مقدس به این واقعیت رسیدیم که شاید حضور یک مداح  که مخلصانه در گردان و تیپ قرار می‌گرفت به مراتب اثرات آن از فرمانده گردان  بالاتر بود.

سردار مجیدی با گرامیداشت یاد و خاطر شهید «سید رضا حسینی درافشان» از شهدای مداح استان که در سال گذشته به عنوان شهید شاخص سازمان  بسیج مداحان کشور معرفی شد، افزود: بنده به عنوان همرزم شهید شاهد این بودم که در جبهه‌های جنگ تحمیلی در جایی که کار سخت و مشکلی وجود داشت حضور ایشان بسیار تاثیرگذار بود به طوری که وقتی وارد تیپ 32 انصارالحسین(ع) و گردان 155 سپاه شد  شخصیت بارز و موثر ایشان در جبهه‌ها هویدا شد.

وی تصریح کرد: امروز مداح و هیئت های مذهبی یکی از ارکانی است که دشمن بر روی آن تمرکز می‌کند.

 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: دشمن می‌خواهد با ترفندهای مختلف اثرگذاری مداح برای حفظ استمرار  انقلاب اسلامی کم کند که در این راستا لازم است جامعه مداحان نقش سازندگی خود را در جامعه داشته باشند.

وی  با بیان اینکه در استان بسیج مداحان در انجام رسالت خود بسیار قوی عمل کرده است، تاکید کرد: نیاز امروز این است که زمینه و بستر لازم برای جذب نسل جدید به سمت و سوی مداحی را  فراهم کنیم و این همان نقش مداح امروز است  تا نسل جدید را در حلقه خود قرار دهد.

سردار مجیدی در بخش دیگر سخنان ضمن تقدیر از اقدامات اثرگذار «حاج مجتبی روشن روان» مسئول سابق سازمان بسیج مداحان استان همدان در زمان تصدی مسئولیت عنوان کرد: زمانی که پیشنهاد مسئولیت رئیس سازمان بسیج مداحان کشور برای ایشان آمد ما در دو راهی قرار گرفتیم و در نهایت با همفکرهای صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که وجود ایشان در این مسئولیت می‌تواند برای استان و کشور تاثیرگذار باشد و به همین جهت با گذاشتن این شرط که ایشان همچنان در استان به فعالیت خود ادامه دهد  با این پیشنهاد موافقت کردیم.

وی یادآور شد: مسئولیت بسیار سنگین است و ما امیدواریم بسیج مداحان با برنامه‌ریزی مناسب برای تمام استان‌ها در برابر شیوه هایی که دشمن بری تضعیف آن به کار می برد موفق و سربلند شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات