خبرهای داغ:
نهمین همایش سراسری بسیج مداحان در همدان با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۵۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

نهمین همایش سراسری بسیج مداحان در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش مداحان با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان  کشور، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع)، مسئولین سازمان بسیج مداحان و رئیس حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان و مداحان و شعرای آئینی در کانون بسیج  برگزار شد.

این همایش به همت سازمان بسیج مداحان استان همدان به مناسبت ایام سوگواری حضرت  فاطمه(س)  و گرامیداشت ایام الله دهه فجر و همچنین هفتمین روز از شهادت شهید «احمد شوهانی» برگزار شد.

در ابتدای این همایش  با  معرفی و تبیین ویژگی‌های شهید «سیدرضا حسینی درافشان» از شهدای مداح استان که  در سال گذشته به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج مداحان کشور معرفی شده بود بر الگو قرار دان این شهید والا مقام در راستای موفقیت مداحان تاکید شد.

همچنین سردار مظاهر  مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان در این همایش حضور مداحان در دفاع مقدس را به عنوان یکی از عوامل پیروزی در جنگ  برشمرد و بر اثرگذاری آن در حفظ استمرار انقلاب اسلامی تاکید کرد.

در ادامه ضمن  تقدیر و تشکر از حاج مجتبی روشن روان رئیس سابق سازمان بسیج مداحان استان همدان در راستای اقدامات موثر در زمان تصدی مسئولیت، احمد گلپیریان به عنوان رئیس سازمان بسیج مداحان استان معرفی شد.

حجت الاسلام فاضلیان رئیس حوزه های علمیه خواهران استان همدان نیز  در این مراسم اخلاص را رمز موفقیت مداحان  دانست و بر تاثیرگذاری مداحان در پیشبرد اهداف انقلاب پرداخت.

پس از تشریح رسالت سازمان بسیج مداحان توسط حاج مجتبی روشن روان رئیس سازمان بسیج مداحان کشور، مراسم عزاداری  و مدحه سرایی در جهت سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات