خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان:

بزرگ ترین تهدید نظام اسلامی، فراموش کردن آرمانهاي انقلاب است

امام جمعه گلپایگان در مراسم تاريخي ورود امام راحل عظيم الشان در گلپايگان گفت: رمز بقای نظام اسلامی ،زنده نگه داشتن ارزش هاست.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۳۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طهماسبی در اجتماع بسیجیان و مسئولان شهرستان در سی و نهمین سال از پیروزی انقلاب اظهار کرد: بزرگ‌ترین تهدید برای نظام اسلامی، فراموش کردن ارزش‌ها ست.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب ارزش هاست، گفت: ما انقلاب کردیم که ارزش‌های والای انسانی و اسلامی در جامعه حاکم شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند بزرگ‌ترین تهدید ما تضعیف ارزش‌ها، آرمان‌های انقلاب و تلاش برای از بین بردن آن‌ها است، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد به این طریق نظام ما را از درون تهی کند.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی با یادآوری تاثیر ارزش‌های انقلابی در ابتدای انقلاب، خاطرنشان کرد: همین ارزش‌ها بود که باعث شد در مقابل توطئه‌های رنگارنگ دشمن، این نظام حفظ شود.

امام جمعه گلپایگان افزود: باید بدانیم رمز بقای نظام اسلامی نیز زنده نگه داشتن ارزش هاست.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی باید اخوت و برادری بین آحاد مردم و مسئولان حکم فرما باشد، عنوان کرد: وحدت گلبانگ رحمانی و هرگونه اختلاف صدای شیطان است.

حجت الاسلام و المسلمین در ادامه دوری از ارزش‌ها را سبب افزایش فساد در جامعه دانست و گفت: هر مقدار ارزش‌ها در جامعه تقویت شود نظام قوی‌تر و استوارتر خواهد شد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد جوانان را فاسد، بانوان را بی حیا و کانون گرم خانواده را از هم بپاشد، تصریح کرد: متأسفانه به خاطر تبلیغات دشمن و بی توجهی برخی مسئولان و دور شدن برخی مدیران از ارزش‌ها و اخلاق اسلامی می‌بینیم که در جامعه نیز اخلاق و ارزش‌های اسلامی در حال تضعیف است.

وی با اشاره به افزایش افراد ساکن در خانه سالمندان در کشور، اظهار کرد: این هم برای کشور، هم برای نظام اسلامی خطراتی را در بر خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی آمار بالای طلاق را ثمره دور شدن از ارزش‌ها دانست و گفت: زندگی با ایثار و گذشت ادامه پیدا خواهد کرد و سازش لازمه زندگی است.

امام جمعه گلپایگان در پایان به نقش و اهمیت آموزش ارزش‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها برای جوانان اشاره کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار