امام جمعه ساوه تاکید کرد

ایجاد شبکه جهانی جامعه مسلمانان میانه‌رو؛ ترفند آمریکا برای از بین بردن غیرت دینی

امام جمعه ساوه گفت: امروز دشمن همین غیرت مسلمانان را نشانه گرفته‌اند و برای مهار جهان اسلام در تلاش هستند تا با ایجاد شبکه جهانی جامعه مسلمانان میانه‌رو، روحیه تساهل و تسامح را در بین مسلمانان ترویج دهند.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۱۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در جمع مسئولان نظامی و انتظامی این شهرستان گفت: خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی به رهبری مردی از سلاله انبیاء(ع) و از نسل فاطمه زهرا(س) و با کمک این مردم شکل گرفت و شاهد برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی هستیم.

وی خشم را یکی از ابزار دفاعی عنوان کرد و افزود: خدای متعال برای اینکه انسان بتواند رشد کند این استعداد را به انسان اعطا فرموده است، این استعدادها اگر مدیریت شود در حد اعتدال لازم است ولی اگر در حد افراط و تفریط باشد، آسیب‌زا و مخرب خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی خشم را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرد و گفت: براساس کلام وحی خشم خوب از غیرت نشات می‌گیرد، در اغتشاشات اخیر که عده‌ای با سوء استفاده از مطالبات به حق مردم موج‌سواری کردند، برخی نانجیبی کردند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به آتش کشیدند و با این حرکت خود خشم ملت  غیور را برافروختند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: غیرت یعنی حساس بودن، تعصب داشتن نسبت به مسائل مختلف، امروز دشمن همین غیرت مسلمانان را نشانه گرفته‌اند و برای مهار جهان اسلام در تلاش هستند تا با ایجاد شبکه جهانی جامعه مسلمانان میانه‌رو، روحیه تساهل و تسامح را در بین مسلمانان ترویج دهند.

وی به ویژگی‌های امت برگزیده اشاره کرد و گفت: حکومت اسلامی ایران امت برگزیده است که زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه خشم بد نوعی جنون است، گفت: باید درخصوص این خشم رفتار خود را کنترل کنیم چراکه چنین خشمی اثراتی مخرب برای فرد به همراه دارد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: دینداری هزینه دارد، باید پای ایمان خود بایستیم، تحریم‌های ظالمانه به دلیل این است که پای انقلاب، رهبری و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات