فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: برنامه‌های اجرایی تدارک دیده شده برای دهه فجر امسال در کمیجان در قالب 100 برنامه و بیش از 40 عنوان است.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۱۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

سرهنگ پاسدار اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر در کمیجان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور قیام امام خمینی(ره) و امت اسلامی علیه استبداد و استکبار جهانی است که به لطف الهی، برکت خون شهیدان و مجاهدت‌های مبارزان راه حق به پیروزی رسید.

وی افزود: برنامه‌های اجرایی تدارک دیده شده برای دهه فجر امسال در کمیجان در قالب 100 برنامه و بیش از 40 عنوان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور از مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه مبارک فجر است.

سرهنگ پاسدار اکبری برگزاری یادواره شهدا، برپایی اردوهای جهادی، برپایی خیمه سلامت، برپایی جشن پیروزی انقلاب در پایگاه های بسیج و مساجد محلات، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست های بصیرتی، برپایی کارگاه‌های سبک زندگی و حضور بسیجیان در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام الله فجر شهرستان عنوان کرد.

وی در ادامه به رونمایی از کتاب «شهید اکبر چهرقانی» در دهه فجر خبر داد و افزود: «شهید اکبر چهرقانی» یکی از شهدای برجسته شهرستان کمیجان است که با همت جوانان شهرستان کمیجان زندگی نامه و خاطرات «شهید چهرقانی» در این کتاب به چاپ رسیده است و در دهه فجر از کتاب «سوسنگرد به جای منچستر» رونمایی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات